Tåka Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Er det noen som har spilt igjennom Max Payne mere en 1 gang? Jeg syntes det var ganske bra men har ikke giddi å spille igjennom det mere en 1 gang vet ikke hvorfor kanskje det er for mye av det samma hele tia! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Nei, det ble med den ene gangen. Gidder aldri runde spill to ganger, lagrer heller savegamene og ser litt på dem i ny og ne - for kosens skyld :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Spilte igjennom det 2 ganger, har ikke spilt det siden! Problemet er at det er altfor linjært. Blir for kjedelig. Har kung-fu mod'en, men har ikke prøvd den enda. Kanskje den gir Max nytt liv på PC'en min? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 jeg synes kungfu mod v2.0 (er det kommet en nyere? skulle komme en med sticks ) var dritbra laget, men den manglet kule maps. eneste plassen jeg spilte med modden var i huset i starten og i begynnelsen på rosco street station, det var dritkult til jeg gikk lei det. hvis det er noen som har noen kule kungfu baner please post en link. Lenke til kommentar
huf Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 rundet det 1 gang , det er mer enn nok! Blir litt kjedlig...litt for uvariert gamepaly... --------------------- Chieftec Medium tower Lilla Asus A7v333 RAID IEEE1394 XP 1800+ 512 MB DDR RAM Geforce 2 MX400 64 MB Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Rundet det hvertfall 2 ganger tror jeg. Gleder meg til Max Payne 2 kommer. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 20:47, Tåka skrev:Er det noen som har spilt igjennom Max Payne mere en 1 gang? Begynte å spille andre gang på Dead On Arrival (bruke en crack sak for å få alle vanskelighetsgradene), men når jeg var et stykke utti spillet gikk jeg lei. For lett og for linært. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Bare 2 ganger?! Pyser! Jeg hatr foreløpig rundet det 7 ganger :smile: Kjørte igjennom for å få alle vanskelighetsgradene, men så måtte jeg formatere på grunn av virus, og da mista jeg savegamene :smile: I tilfelle dere ike gjettet det; Max Payne Ruler! Spillet har den ene tingen jeg har lengtet etter siden Quake 1, nemlig Bullet-time. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Har vel spilt det 3-4 ganger! Har lagt inn Matrix moden nå og den er jo enorm! Ble nesten som et nytt spill (91mb) Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Hvor får man tak i "Matrix moden "? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 hei! selv runda jeg det kun en gang, da jeg syntes det var for dum måte å sette opp difficulty settings på.... altså at man ikke kunne spille på medium første gangen, men kun easy.... plagte meg litt... en kamerat av meg har runda det på alle de forskjellige vanskelighetsgradene (2 ganger på easy tror jeg) og lagt inn flere mods.. bare tull.. han spiller med cheats oxo.. altså når han hadde runda det en gang å to.. lamt mener jeg... er bare tull å bruke av den dyrebare tida vår til å spille spill som max payne flere ganger :razz: Nor_Beret Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Har runda shitten sånn 7-10 ganger nå... Med ymse mods, osv... Det blåser liv i spillet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå