Gå til innhold

Max Payne mere en 1 gang?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har spilt igjennom Max Payne mere en 1 gang?

Jeg syntes det var ganske bra men har ikke giddi å spille igjennom det mere en 1 gang vet ikke hvorfor kanskje det er for mye av det samma hele tia!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes kungfu mod v2.0 (er det kommet en nyere? skulle komme en med sticks :grin:) var dritbra laget, men den manglet kule maps. eneste plassen jeg spilte med modden var i huset i starten og i begynnelsen på rosco street station, det var dritkult til jeg gikk lei det. hvis det er noen som har noen kule kungfu baner please post en link.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

rundet det 1 gang , det er mer enn nok!

Blir litt kjedlig...litt for uvariert gamepaly...

---------------------

Chieftec Medium tower Lilla

Asus A7v333 RAID IEEE1394

XP 1800+

512 MB DDR RAM

Geforce 2 MX400 64 MB

Lenke til kommentar

Bare 2 ganger?! Pyser!

Jeg hatr foreløpig rundet det 7 ganger :smile:

Kjørte igjennom for å få alle vanskelighetsgradene, men så måtte jeg formatere på grunn av virus, og da mista jeg savegamene :smile:

I tilfelle dere ike gjettet det; Max Payne Ruler!

Spillet har den ene tingen jeg har lengtet etter siden Quake 1, nemlig Bullet-time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei!

selv runda jeg det kun en gang, da jeg syntes det var for dum måte å sette opp difficulty settings på....

altså at man ikke kunne spille på medium første gangen, men kun easy.... plagte meg litt...

en kamerat av meg har runda det på alle de forskjellige vanskelighetsgradene (2 ganger på easy tror jeg) og lagt inn flere mods.. bare tull.. han spiller med cheats oxo.. altså når han hadde runda det en gang å to.. lamt mener jeg... er bare tull å bruke av den dyrebare tida vår til å spille spill som max payne flere ganger :razz:

Nor_Beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...