Raven Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Noen som vet hvorfor xp og 2k blir ferdig å laste windows, men så kommer det bare en svart skjerm en gang i blant. Har opplevd dette på flere maskiner.... Plagsomt, det svir å ikke vite hva det er....Noen ideer? Lenke til kommentar
dreas Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg bruker win2k på mange maskiner, men har aldri opplevd svart skjerm rett eter oppstart. Det hjelper jo selvfølgelig ikke deg en døyt. Du har ikke tilfeldigvis noen fellesnever på disse maskinene. Enten hardware eller software. Det er i alle fall ikke en windows bug, så noe lokalt må det være. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Se signatur...har i tillegg SMC NIC/ SB PCI 128 lyd Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg regner med at du har sjekka event loggen etter noe mystisk.. eller? Lenke til kommentar
Raven Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Gutten har nok ikke det du......den ligger hvor? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 <OT> Quote: SI korrekt my ass, det heter ikke meibibyte, det heter MB, megabyte!!! Er den ny? Har ikke lagt merke til den før... Vil du ha KRIG? Mebibyte og SI-enheter rules! </OT> Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 20:42, Raven skrev:Noen som vet hvorfor xp og 2k blir ferdig å laste windows, men så kommer det bare en svart skjerm en gang i blant. Har opplevd dette på flere maskiner....Plagsomt, det svir å ikke vite hva det er....Noen ideer? Jeg har også Geforce3 som deg, og har også opplevd svart skjerm rett etter windows er loada, tror det har skjedd i Win98 også. Regner med det har noe med grafikk-drivern å gjøre, for det skjedde aldri før jeg putta inn det kortet. Men det skjer så sjelden at jeg ikke har giddet å sjekke det opp nærmere - bare dytter inn den berømte restart-knappen og neste gang funker det fint :smile: Lenke til kommentar
M.H Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Dette har jeg også opplevd noen ganger i winXP. Når jeg skal skru av maskina, starter den bare på nytt og (winXP). J**** irriterende. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Tenkte på det der med g-kortet med tanke på at det ikke skjedde med GF 2 et mitt om jeg ikke husker helt feil...... Fant noe i setup loggen i WINNT mappen... "non critical error": Faild to load ismif32.dll Det var også noen andre filler den ikke fant....sitter ikke på nett med den maskinen så jeg gadd ikke skrive det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå