Soris Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei Ser etter bærbare pc`r som har radeon 9700 - 128 MB og WXGA skjerm. De eneste jeg finner er Fujitsu Siemens Amilo A1630 og Medion MIM2030. Vet dere om noen andre pc`r som både har Radeon 9700 - 128MB og WXGA ? Mvh. Fredrik S. Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har du sett på psdata.no på Tundra pc'en? Lenke til kommentar
Soris Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Den eller de har vel ikke WXGA skjerm !? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Acer Aspire 2023 har f.eks det du er på jakt etter. Acer har også flere modeller, men da med bare 64MB. Lenke til kommentar
Breiflabben Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dell har noen maskiner med WXGA-skjerm og Radeon 9700 128 MB. F.eks. denne: http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...nspn_9100_3&v=d Lykke til. BF Lenke til kommentar
Soris Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Takk for svaret.. Valget står nå mellom Fijitsu 1630 og Elitegroup g900, noen som har noen erfaringer med disse to maskinene ? Hadde sett for meg en maskin på rundt 15500,- Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Barbara.no har gjort en test av Fujitsu 1630. Du har sikkert lest den. Når det gjelder G900 så er det en på forumet her som har den. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg kjøpte meg en FJ 1630 med amd 64 3000+ cpu for 1,5 uker siden og er så langt veldig fornøyd (spiller endel). Batteriet varer ikke så altfor lenge når den ikke er koblet til strømnettet, men det var jeg klar over på forhånd. Jeg kjøpte den på Elkjøp til 14.995,- og ser på www.elkjop.no at de har det tilbudet fortsatt enda de sa til meg at de denne uken skulle sette den opp til ordinær pris som er 16.495,-. Sammenlignet prisen med det jeg kunne få diverse bærbare til hos komplett o.l, men jeg mener ingen kunne slå den prisen jeg kjøpte den til, og det er med 1GB minne m.m. Jeg mener det er et godt kjøp. Husk at hvis Elkjøp forlanger en høyere pris i butikken enn den som er i nettbutikken, skal du få kjøpe pc'en til det den koster i nettbutikken deres. Dette har jeg gjort mange ganger hos min lokale Elkjøp butikk (Molde). Mange som ikke vet om dette, latterlig av Elkjøp egentlig når slagordet deres er : Du skal ikke betale for mye (!). Lykke til med pc kjøpet! Endret 9. september 2004 av Penol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå