Civix Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, Etter at stadig flere kompiser kommer til meg og ber meg fikse pc'en deres Og jeg er lei av å krype ned på gulvet for å bytte om på kablene, skal jeg kjøpe meg en KVM switch. Har kikket litt på komplett, men for meg ser det ut som de fleste har tilkobling på forsiden. Det må jo være litt klønete. Er det noen som har en anbefaling på en grei kvm switch? Kan godt tenke meg noe i prisklassen 1000-1500,-. Hvis de er ok da. Civix Lenke til kommentar
slettet Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er på jakt etter ein KVM-switch eg og. Men den må ha moglegheit for switching av usb også, då eg bruker usb tastatur/mus (som folk flest), og gjerne ein minnepenn. Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 selv bruker jeg en D-link kvm switch på jobben.. er veldig fornøyd med denne. Den har desverre ikke USB tilkoblinger eller lyd, men den er veldig liten. Billigste prisen finnes her: http://produkt.hardware.no/fritekst_sok.ph...emin=&pricemax= koster rundt 1000 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå