Rockmann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Den jeg har tenk til og kjøpe er http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2193 og jeg har en strømforsyning Q-Tec Strømforsyning ATX 400W Dual Fan slik noen som vet om det kabinettet klarer dempe strømforsyninga ? Eller http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=99235 det kabinettet noen som vet om den bråker mye ? tenkte også kanskje NoiseControl Miditower, støydempet den med den http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=PRL Sorry for og ha så mange alternativer men jeg har litt harddisk støy og slik i tillegg Endret 8. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Klarer muligens å dempe litt, men ikke alt, da det er en vifte bak som ikke har noe "demping" Lenke til kommentar
supergreg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Du har limt inn linken til hovedsida til microplex. Når du er på sida du skal vise, må du klippe ut linken som står etter "direktelink:" Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Du har limt inn linken til hovedsida til microplex. Når du er på sida du skal vise, må du klippe ut linken som står etter "direktelink:" fiksa det Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er nok mer effektivt å bytte vifter i strømforsyninga. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Er nok mer effektivt å bytte vifter i strømforsyninga. men jeg vil helst bli kvitt strømforsyninga, sliter også med varm Prossessor Endret 8. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har selv en q.tec 550w psu for øyeblikket. Vil ikke anbefale deg å kjøpe q-tec. Pcen min var ustabil som f... etter at jeg satte inn q-tecen, måtte sette inn den game chiftec 340w psuen. Bruk heller litt mer og kjøp en bedre psu Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Er nok mer effektivt å bytte vifter i strømforsyninga. hva slags vifter bør jeg bytte til da ? eneste jeg bryr meg om er litt av varmen og masse om støyen Lenke til kommentar
dopus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 i min gamle qtec skiftet jeg ut viftene med noen rimlige zahlman vifter (der det følger med motstand) som med motstanden gikk på 5V. Strømforsyningen ble så og si lydløs. virket fremdeles etter ca et halvt år, da jeg gikk over til antec sonata med truepower. De viftene er ikke så veldig dyre heller. koster 84 pr stk på microplex. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 i min gamle qtec skiftet jeg ut viftene med noen rimlige zahlman vifter (der det følger med motstand) som med motstanden gikk på 5V. Strømforsyningen ble så og si lydløs. virket fremdeles etter ca et halvt år, da jeg gikk over til antec sonata med truepower. De viftene er ikke så veldig dyre heller. koster 84 pr stk på microplex. ok, er jo bedre det fordi jeg har ikke noe imot strømforsyninga Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) har bestemt meg kjøper http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2193 den og en ny strømforsyning http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=PRL Men vil den harddisken jeg har ikke høres ? Håper dette funker Endret 9. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Et lite tips, det vil bli billigere å kjøpe en Fortron/Source, 350W, ATX12V, S-ATA hos Microplex(eller eventuelt finne deg et kabbinett hos Komplett), fordi du slipper å betale frakt fra to butikker. Og selv om NorthQ er bra, tror jeg nok at Fortron/Source er hakket bedre... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Et lite tips, det vil bli billigere å kjøpe en Fortron/Source, 350W, ATX12V, S-ATA hos Microplex(eller eventuelt finne deg et kabbinett hos Komplett), fordi du slipper å betale frakt fra to butikker. Og selv om NorthQ er bra, tror jeg nok at Fortron/Source er hakket bedre... ja, men jeg har kun penger til og bestille en av tingene nå den bråkte litt mer men takker noen som har noen ting og si på kabinettet ? Endret 9. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Har bestilt det kabinettet som er støydempa... Neste måned bestiller jeg den strømforsyninga , men jeg kanskje dropper det hvis kabinettet klarer dempe strømforsyninga Endret 9. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå