Holmgr3N Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg bestilt Pc for 2 og en halv uke for den imorra. Men det som ergrer meg er at Prisene synker forferdelig for tia! Hadde jeg bestilt nå kunne jeg jo spare et par tusen kroner omtrent! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jepp, men sånn er det bare er jeg redd! Mer ustabile priser enn datakomponenter skal du lete lenge etter. Og så er det sånn da...skal du vente og vente til prisene er lave nok...så får du: A: aldri kjøpt noen nye komponenter. B: de er "gammeldagse" hvis du til slutt kjøper de. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Halla schtil! Kan ikke du ta MOBILEN DA!!!!!!! Jeg ringer deg hele tiden din &%)/7%&%/&44&¤(/ ok :smile:? Joda de synker fint de Stian, men sjekk Asus GF4Ti4600 på http://www.komplett.no til 3195,- Detta blir najc ass! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 20:39, Holmgr3N skrev:Jeg bestilt Pc for 2 og en halv uke for den imorra.Men det som ergrer meg er at Prisene synker forferdelig for tia!Hadde jeg bestilt nå kunne jeg jo spare et par tusen kroner omtrent! øhm, du får den i morra? 2 og en halv ukes ventetid? Hvor bestilte du? Alle seriøse webshopper vil fakturere prisen på PC-en når den blir sendt, men du må ofte mase litt selv her. Om det er snakk om 2000kr så ville jeg sendt den webshoppen en mail hvor du ber om å få varene til en rimeligere pris enn da du bestilte. Sier de nei så bruker du bare angrefristloven og bestiller ny PC. Er ikke normalt at PC-en faller 2000kr i verdi før du har fått den. Lenke til kommentar
intelfanatic Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har du ikke fått PC-en enda, så avbestill og bestill på nytt! :wink: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Databutikken bestilte jeg fra hadde jeg bestilt idag hadde PC-en sett ganske så annerledes ja. Den har nok sunket over tusen kr i pris den samme PC-en ja. m,en men jeg gidder ikke å gjøre no med det Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 PC-en er i Grålum så jeg får den imorra bor i moss. Må jeg ikke betale masse i porto da? hvis jeg avbestiller. Lenke til kommentar
strafix Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 hvis du benytter deg av angrefristen så må du betale porto tilbake. Dette koster maks et par hundre kroner... Men det vil jo lønne seg hvis pc-en har falt ned 2000 kroner ! Frakt for de nye delene du bestiller kommer i tillegg da.. Lenke til kommentar
frans Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven § 11. Rett til å gå fra avtalen (angrerett) Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren etter § 13 innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt. For varer som skal tilvirkes eller tilpasses spesielt for forbrukeren løper fristen ved annet fjernsalg enn telefonsalg fra de opplysninger som kreves med hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper likevel ut senest 3 måneder etter at avtalen ble inngått. http://www.lovdata.no/all/tl-20001221-105-004.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå