catfish^ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei Va å henta mitt nye skjermkorte mitt igår ( etter å ha sendt inn ett defekt x800pro vivo for ca. 3 uker siden ) fra netshop. Putta det inni barebonen og installa windows. Midt under installeringen kom det følgende melding :"Sett inn Windows Xp SP1 cden.." noe som jeg ikke har, eller har hørt om. Skal ikke trenge det uansett siden sp1 skal være på cden som sto i. Når jeg da skulle finne cdrommen for å søke etter sp1, eller i det heile tatt finne cdrommen så var der bare 2 removable disker som ikke hadde noen funksjon i det heile tatt. Kan dette ha noe med kortleseren å gjøre? Så når jeg ikke fant cdrommen måtte jeg trykke cancle på meldingen og da hoppet installasjonen ned 30 min.. Når jeg så kom inn i windows manglet der mye programmer, så ut som en light versjon av windows Prøvde å installere skjermkort drivere som bare gjor at pcen "lagga". Samme gjorde driverne til hovedkortet.. Kom masse feilmeldinger når jeg uinstallerte dem også. Så jeg sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre.. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Kan jeg lukte ulovlig versjon av Windows? Edit: Du må disable kortleseren i BIOS FØR du starter med installasjonen. Les wh1te sin guide om SN85G4 for mer hjelp. Endret 8. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå