Jallamannen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tittel sier alt, jeg opplever at skjermbildet "flimrer".. akkurat som å se på skjermen i ei badstu.. noen som vet hva som kan være galt? Har ikke overklokka kortet, men flimringen ser ut til å komme når kortet er varmt.. har masse vifter i kabinettet så trodde ikke det skulle være et problem.. skjermen min er dessuten helt ok. Min Hw Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb Hansol 920eF 19" XP2000 MSI kt4 hovedkort 512 Ram Kortet er helt nytt og har oppført seg slik siden jeg installerte det.... anyone?? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 stemr det det har skjed med skjermen min oxo.. enten så er det hz eller så begyner skjermen og bli defekt. ring og hør med de du kjøpte den av og da får du sikkert ny skjerm på garantien... Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 hmm.. når jeg skrur ned hz blir alt bedre.. men skjermen fungerte jo med det forrige skjermkortet... hadde nå hz på 85 men det ble bare flimring, og skjermen er bare 3 år gammel(og var dyr da jeg kjøpte den!!). Lurte på om det kunne være noe software basert!! Er vel ikke det enkleste å reklamere på en skjerm som er 3-4 år gammel!! Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 nope.. bildet er helt flimrete.. noen som vet hva som kan være galt.. samme hvilken frekvens jeg setter på skjermen så flimrer den.. skjermkortet er helt nytt.. og jeg har installert de nyeste driverne.. dere andre med sapphire.. har dere hatt lignende problemer????? jallamannen Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har et Sapphire, nix problem hos meg. Flimre? Kan du legge ut et bilde av desktop her? mvh r. Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 hmm.. dette problemet er ikke lett å se på et skjermbilde.. det kan best beskrives som om at jeg føler jeg sitter med et stearinlys foran monitoren!! alt bare beveger seg.. tekst og bilde er skikkelig ustabilt.. får ta en telefon til mpx i morgen og snakke med dem.. men dette er et skikkelig rart fenomen.. Hvor varmt er det i deres maskiner? Jeg har en temp inni kabinettet på ca 47 grader... cpu er 52!! Trodde kortet skulle overleve disse temperaturene!! Kan faktisk spille spill også, men føler ikke at ytelsen er helt på topp.. hadde liksom forventet mer.. skal også flashe kortet til å bli xt.. men tør liksom ikke før jeg vet hva som er galt!!! Jallamannen Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Temp: Hovedkort: 34 CPU: 44 (Vannkjøling) Ser noe varmt ut hos deg. Prøvd å kjøre maskinen med åpent kabinett? Kan jo være et defekt kort rett og slett. mvh r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå