Gå til innhold

Anngående it24.no og seriøsitet

Anbefalte innlegg

Hei på alle dere som stadig spør om den ene og den andre er seriøs her. Jeg har egne erfaringer som ikke er så viktig men som gjorde at jeg sjekket litt nærmere rundt it24.no som det er mye tvil rundt. Det er viktig at alt jeg fikk tak i er helt offentlig og lovlig for hvem som helst å sjekke selv om enkelt av informasjonen koster noe i abonnemang å få tilgang til. Dette er altså ikke noe brudd på personvern eller slikt.

Domenet til it24.no er registrert på foretak 981156013 Scantro Knut Skaar (enkeltmannsforetak). Dette foretaket ser ikke ut til å ha noe med it24.no å gjøre, hoster sikkert bare web'en eller noe slikt. Telefon oppgitt til domeneansvarlig er derimot til Michael Bets, Sofiesgt. 86, 0454 Oslo. Dette er samme telefon som står på it24.no sine sider også.

På pakkelappen når it24 sender varer står det QUALITECH (it24.no). Foretak 959623252 Qualitech Trading Midsund er registrert på samme adresse som Michael Bets. <...>

Moderatoredit: Kretdittopplysninger og medfølgende kommentarer er fjernet inntil vi vet 100% sikkert om det er lov å offentliggjøre slikt.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke rart it24 går konk hvis det kommer folk å ødelegger deres til nå gode navn og rykte. Da fraråder folk til å kjøpe derifra og dem går konkurs for de mister kunder.

De har lave priser og veldig god service når de først har tid til å svare. Har litt følelsen av at det er litt one-man-army men så lenge han får saker og ting gjort så er det greit.

Har bestillt laptop derfra nå og får _veldig_ god service og hjelp allerede FØR jeg har fått den. De mangler noen deler og er villige til å putte inn andre deler og bytte dem ut når de nye kommer uten noe ekstra kostnad. Det syntes jeg jaffal er dritbra

:)

:w00t:

Lenke til kommentar
Er ikke rart it24 går konk hvis det kommer folk å ødelegger deres til nå gode navn og rykte. Da fraråder folk til å kjøpe derifra og dem går konkurs for de mister kunder.

De har lave priser og veldig god service når de først har tid til å svare. Har litt følelsen av at det er litt one-man-army men så lenge han får saker og ting gjort så er det greit.

Har bestillt laptop derfra nå og får _veldig_ god service og hjelp allerede FØR jeg har fått den. De mangler noen deler og er villige til å putte inn andre deler og bytte dem ut når de nye kommer uten noe ekstra kostnad. Det syntes jeg jaffal er dritbra

:)

:w00t:

Jeg ville aldri, aldri, aldri bestilt noe dyrt fra denne sjappa. Greit nok at du sparer noen lapper på en maskin, problemet oppstår den dagen du får en garantisak. Da risikerer du at det ikke er noen bedrift der lenger, pga av konkurs ol.

Nei, da lønner deg seg å sikre seg aldri så lite med å betale littegrann mer, og heller være sikker på at de er der den gangen du trenger dem.

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med it24.no.

De er hyggelige og behjelpelige over telefonen, og svarer på e-mail. Jeg har selv bestillt og mottatt en g556e fra dem uten å hatt problemer med den, og får snart tilsendt ett norsk tastatur fra dem ettersom de ikke hadde det inne da de fikk de andre delene. Dette får jeg gratis levert med bruksanvisning og tastatur(selvfølgelig). :yes:

En annen ting er at det er billig, vil så abselutt anbefale folk å kjøpe fra it24, viss det er en enkeltmannsbedrift blir den fantastisk bra styrt! :w00t:

Men hvordan kan folk uten erfaring av kjøp hos it24 klage over at de er så dålige osv? :ermm:

Jeg kan ihvertfall ikke klage på servicen jeg har fått fra it24.

Lenke til kommentar

He he...tror nok trådstarter har noe uoppgjort med it24.no, ja.

Enten betaler man for denne informasjonen, eller så arbeider man en plass der man kan foreta kredittsjekker på personer og foretak... Da mener jeg at trådstarter har noe stort imot it24....

Hva er egentlig hensikten her? :hmm:

De er sikkert ikke det eneste firmaet som står på beina, men som dessverre har fått litt for mange sinte kreditorer. 300.000,- er ikke allverdens....

Endret av [Atomic_Bomberman]
Lenke til kommentar

Hei,

Kunne være lurt å vite hvilken Webshop trådstarter representerer.

Da blir det 2 webshopper jeg ikke vil handle fra!

Det er bare i Norge slike ting forekommer. I andre land er det ikke lovligt å offentliggøre slike kredit-informationer (købte) om personer/bedrifter - før en decidert konkurs er annoncert.

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Vel, det eneste av informasjon posteren kommer med, som ikke er tilgjengelig for alt som kan krype og gå, er biten om inkassogjeld. Hva gjelder offentliggjøriing av kjøpte opplysninger fra Brønnøysundregistrene, er jeg derimot litt usikker. Dette er informasjon ikke alle kan få tak i, man må ha et foretaksnummer.

Skal sjekke opp litt ang. disse opplysningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...