Dr. Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har overklokket fra amd athlon xp2600+ til xp2800+ Jeg får etter en stund beskjed om at prime 95 har utført en ulovlig opperasjon. Hva skyldes dette? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det en "vanlig" "Prime95 har gjort en ulovlig feil og må avsluttes" ? Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) ja, sånn windows feilmelding. hva kan det komme av? Endret 8. september 2004 av Dr. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 At windows'en ikke liker Prime95. Slikt pleier å ordne seg med en reinstall. Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 har gjort det utallige ganger! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Formattert harddisken og reinstallert windows? Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) jepp Ingen som har hatt dette problemet? Kan noen som ikke har det problemet legge ut en link til et sted hvor dere har lastet ned prime 95? det er skikkelig kjipt å ikke få testa pc'en helt liksom får testa en god stund, men skulle jo gjerne latt den stått på i mange timer. Endret 8. september 2004 av Dr. Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Min prime95 får ikke feilrapport lastet den ned her : http://www.mersenne.org/freesoft.htm Lenke til kommentar
soink Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Min Prim95 får feil sånn windows feilmelding, når jeg har klokket får mye. Så maskinen din er antagligvis ustabil.. prøv å klokk ned litt og prøv å kanskje øke volten litt... Prøv deg frem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå