BadKarma^ Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 var innom en butikk i hekga og spilt litt gotham på xbox'en.. men det var noe som irriterte meg grønn der. det er sikkert et dumt spm. for dem som vet det men jeg spår allikevel. for den xbox kontrollen var VELDIG stor!! gikk jo nesten ikke ann og holde den jo!! MS må jo gjøre noe med dette? eller har de gjort det? (spillet var rått da) Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Det kommer en US/euro versjon av den japanske x-box paden ganske snart, den kommer til å hete xbox-s eller no. Det er en mye mindre pad enn den originale. Jeg for min del liker den originale veldig godt, men jeg veit det er mange som har problemer med den :sad: se evt. ign.com for god review av S paden :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Det er fordi XBox er lagd for voksne. For meg passer den som smør, men jeg er jo også godt opp i tyveårene, og har rimelig store hender. Har forøvrig sett at Thrustmaser selger andre kontrollere til Xbox, som bl.a. selges på komplett.no Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 jeg er bare 17 men kontrollen sitter som knott i ost. (elsker gamle utrykk) men den passer ikke for folk med "pølsefingre" Lenke til kommentar
bidz Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 liker den originale xbox kontrollen meget godt. den ligger perfekt i hånden min i alle fall.. etter og ha brukt den en stund, virker PS(2) kontrollerne alt for små.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Digger kontrolleren jeg også,må innrømme det! Den er stor,men den ligger utrolig godt i hånden... Førsteinntrykket mitt var egentlig litt ille,men etter bare en time med Halo,kunne ikke kontrolleren vært bedre spørr du meg! Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg HATER kontrollen til X-Box :smile: Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 11:54, StaBBer skrev:Digger kontrolleren jeg også,må innrømme det! Den er stor,men den ligger utrolig godt i hånden... Førsteinntrykket mitt var egentlig litt ille,men etter bare en time med Halo,kunne ikke kontrolleren vært bedre spørr du meg! I must say I agree 100 %... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 gamecube kontrolleren er den beste, den er så deilig og holde i jeg gjerne skulle limt den fast. xbox kontrolleren er altfor stor og bulky, om den er tilpasset "voksne" hender driter jeg i, mye bedre med en kontroll som er designet for voksne OG barn. at den er designet for voksne var en microsoft tabbe, men det fins jo ulike syn på det. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 hvis du er vant til xbox-kontrollen så er den god, men ikke rett etter du har spilt med ps2 eller GC kontrollen. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 19:09, El_PoLLa skrev:gamecube kontrolleren er den beste, den er så deilig og holde i jeg gjerne skulle limt den fast.xbox kontrolleren er altfor stor og bulky, om den er tilpasset "voksne" hender driter jeg i, mye bedre med en kontroll som er designet for voksne OG barn. at den er designet for voksne var en microsoft tabbe, men det fins jo ulike syn på det. Cube kontrolleren er knallgod den, men den d-pad-en er jo latterlig liten, den duger jo ikke til noe :sad: Håper de kommer med en versjon med en fungerende d-pad med tida! Bortsett fra d-pad problemet er den veldig god da. jo, også sitter z-knappen helt teit til, knotete å rekke den... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Synes den passer utmerket jeg. Selv er jeg snart 15.. Tror forøvrig det bare er PS-frisker som er vant til den mikroskopiske PS-kontrollen som har problemer med kontrollen til Xbox. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 23:59, bidz skrev:liker den originale xbox kontrollen meget godt. den ligger perfekt i hånden min i alle fall.. etter og ha brukt den en stund, virker PS(2) kontrollerne alt for små.. Helt enig! Synes ikke Xbox kontrollen er stor,heller de andre (PS2 og GC) kontrollene som er små. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 23:37, Xtend skrev:Helt enig! Synes ikke Xbox kontrollen er stor,heller de andre (PS2 og GC) kontrollene som er små. Cube kontrollen er liten, men faktisk skremmende god allikevel. Playstation kontrolleren derimot er liten og ekkel. Xbox kontrolleren er stor og digg. Både Cube og Xbox kontrollerne er knallgode, PS kontrollerne derimot kan jeg godt klare meg uten! :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hjelper ikke å ta på en kontroller i 5 sekund og så bestemme at den "suger". En må faktisk sette seg ned og bruke den i noen timer. Jeg likte Xboxkontrolleren med en gang, i motsetning til PS2 sin som jeg måtte venne meg til, og de analoge stikkene er unaturlig plassert, synes jeg. Har ikke prøvd GC sin, men ser frem til det :smile: Lenke til kommentar
HFL Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Når jeg først så xbox kontrollen så den fryktlig stoooooooooooooooor ut, men etter å ha spilt anped i 5 min syntes jeg den var utroooooooooolig god, Bedre en gc, ps og dc. Den er rett og slett suuuuuuuuuper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå