z00l Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Var innom multicom.no bare for å sjekke status på 6800 kort, da jeg ser at forsiden deres pryder med: Norges beste webshop! Våre kunder er de klart mest fornøyde (98%) 1. plass, kundenes egne erfaringer (Hardware 2004) Så kom jeg til å tenke på min egen erfaring med multicom. Etter min personlig erfaring, så kommer de ikke blant de 20 beste. Lurer på om dette er markedsføringsjuks eller om de FAKTISK av en eller annen MERKELIG grunn fikk 1.plass (kundenes egne erfaringer). ? Måtte nesten stevne multicom for retten den ene gangen jeg hadde problemer med de, men det får være til en annen gang. -z00l- Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det kan godt tenkes at de har rett faktisk. Per dags dato ligger de på 2. plass, men 1.plass har bare 5 stemmer mot Multicoms 49, så at de var nr.1 når de skrev det er godt mulig: http://www.hardware.no/webshoper/ PS! Det er snakk om brukererfaringer, ikke pristesten som går 4 ganger i året: De 20 beste generelle webshopene rangert etter lesernes innsendte erfaringer (webshoper med generelt utvalg i datakomponenter) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tja, greit nok at de har lyst til å pryde butikken sin med det der, men med mindre HW.no faktisk har delt ut en award som heter "1. plass, kundenes egne erfaringer" og som ikke har blitt publisert enda, burde de ikke formulere det på den måten syns jeg. For det høres jo rett og slett ut som om de har vunnet en award. Eneste gang jeg har handlet med Multiocm var noen år siden nå, men da var de rimlig greie og gav meg en ny 80GB HD når jeg sendte inn min gamle, selv om de sa at de ikke kunne finne noen feil på den selv. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Bare tenkte tilbake til den servicen jeg fikk der for et par år siden. Hvis andre var i nærheten av å oppleve det samme, så hadde nok hele sjappen blitt stengt lenge før den dag i dag. -z00l- Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette synnes jeg er veldig rart, glimtet igjennom brukererfaringene og det var bare 6ere, dog 2-3 5ere noe jeg synnes er veldig suspekt. kan ikke en moderator sjekke gjennom logen med IP adresser og se om det er samme person som har postet disse, veldig mange av e-mail adressene har samme struktur som innleggers navn og dermed et lite mønster. Husker en web-shop som drev med denne praksisen før, fikk egne ansatte til å legge inn positive brukererfaringer for å veie opp for di negative, men det gikk heldigvis ikke bra! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tror ikke Multicom har så mye urent mel i posen. Selvfølgelig bruker de statistikken til sin fordel, er ikke noe galt i det selv om man kanskje ikke liker markedsføringsmetoden. Multicom har holdt ganske så lenge og jeg tror de har en relativt høy andel fornøyde kunder. Jeg har i allefall alltid fått raske svar fra de når det har vært spørsmål og inntrykket midt er at de fleste andre opplever det samme. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Mine erfaringer med Multicom er også bare hyggelige. Jeg har hatt et par retursaker også, og da beviste de i hvertfall overfor meg at de har god og rask service. Jeg kan være enig i at det var litt mistenkelig mange 6-ere på erfaringene, men hvis jeg skulle lagt inn en selv, så hadde det faktisk blitt 6-er fra meg også... ...og nei, dere paranoide blant oss: Jeg er ikke ansatt hos Multicom, og jeg kjenner ingen som jobber der (i hvert fall ikke som jeg vet om), og de har ikke bestukket meg til å si pene ting om dem Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Selvsagt så beskylder jeg ikke Multicom for å ha jukset eller noe i den stilen, la bare merke til at det var uffatelige mange 6ere etter hverandre, noe som i seg selv sår en liten tvil. Synnes at sånt bør sjekkes opp, stemmer sånt med antall stemmer (ca 50 med 5.8 i snitt) så er dette en av di beste webshoppene på kundeservice. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Bare tenkte tilbake til den servicen jeg fikk der for et par år siden. Hvis andre var i nærheten av å oppleve det samme, så hadde nok hele sjappen blitt stengt lenge før den dag i dag. -z00l- Ikke hatt alt for godt inntrykk av dem heller.. en CD-brenner som gikk dunken.. måtte inneom forbrukerrådet.. tok 5 måneder.. men dette er lenge siden.. de har nok skjerpet seg siden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå