MrMorph Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Får artifacts når jeg spiller doom. MEN; får det ikke hvis jeg kjører med ultrahigh quality med full AA og Antitro...eeh..whatever Ide'er ? Det er eneste plassen jeg får det, bortsett fra i 3d-mark om jeg kjører loop på testene. Kortet kommer opp i ca 71-75 grader ved spilling i doom3 eller kjøring av 3dmark. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har det samme kortet fra sapphire, tror det blir for varmt, har samme problemet i spill med veldig detaljert grafikk. Er det slik i mindre krevende spill? Mitt tips er å sette inn et par vifter, hvis du ikke har det da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Mitt Radeon9800 Pro-kort får PC'n til å kræsje fullstendig etter ei stund inne i Doom3. Så jeg har bare gitt opp å spille det Kan spille Far Cry så det suser, så man skulle ikke tro det blir for varmt. Skjer ikke i noen andre tunge 3d-spill, BARE doom 3. Så jeg skjønner ikke hva problemet er. Endret 8. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
morgus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ta en titt her Litt ned på siden står dette: Doom3 tyner kortet såpass at artifacts dukker opp (selv om man ikke har klokket), mange har løst dette problemet med å underklokke kortet sitt. Det er ati som har dette problemet grunnet arkitekturen på kortet, en uheldig og uforutsigbar bug so to speak. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg hadde same problemet med Doom3, Masse artifacts. Løsningen for meg var og bytte til Catalyst 4.8. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hadde samme poblem med mitt asus 9800xt, måtte underklokke kjerne til 405mhz så var alt i orden. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Selv med vannkjøling ligger min temp på GPU 10 grader høyere i doom3 en noe annet spill jeg har prøvd. (Sapphire Atlantis 9800 pro@xt) Uklokket: Doom-temp: 55 Andre: 45 ( BF, BFV, FarCry) Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Du er ikke alene... Jeg har masse artifacts (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=290821). Men sansynligvis så er mitt kort kaputt.. skal gjøre en siste test på en annen maskin til uka før jeg returnerer det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå