GenericName Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette kan avhenge av hvor mye du ønsker å lære om VB. Selv tror jeg du nesten aldri kan bli fullstendig opplært i enhvert programmeringspråk pga. de uendelig antall mulige teknikker som kan forekomme. I VB åpner f.eks. API og COM støtten for kommunikasjon med andre komponenter enn VB-runtime filene, som helt klart øker læringsmulighetene. Derfor, lær deg VB til du tror du trenger det, og bruk google hvis du skulle stå fast senere. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg holder pa a laere meg VB, men trenger jeg mer en 1 bok for a laere det. Da foreslår jeg at du kjøper to bøker. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Blir det ikke bare veldig tungt å lese to bøker samtidig? Men trenger man egentlig bøker i VB? Jeg har ikke lest i en bok, og er kansje ikke best, men jeg tror jeg har kommet over "det verste". Lenke til kommentar
asware Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har også lært VB uten å lese bøker... Husker faktisk ikke hvordan jeg læret det i begynnelsen. Tror det var min broder som hjalp meg... Ellers så har jeg lært nesten alt på internett... Se på eksempeler ol. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg satt og leste Index over funksjoner i QuickBasic for å lære Basic, og ellers prøvde meg fram... jeg så på Gorilla.bas for å skjønne litt mer en det indexen kan lære bort. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Men trenger man egentlig bøker i VB? Jeg har ikke lest i en bok, og er kansje ikke best, men jeg tror jeg har kommet over "det verste". Det er fullt mulig å lære seg uten bøker. Jeg lærte meg VB for Applications uten bøker. Men hvis boken er god, kan den også fungere som et oppslagsverk, og man lærer mye om hva som er god kode. Ser man på eksempler fra nett så kan det jo godt være at man lærer noen andre sine uvaner. Det kan jo også skje ved bok-lesing, men sannsynligheten vil jeg si er betraktelig mindre. My two cents... Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Men hvordan lærer man VB uten bøker,Hvis man bruker 2 bøker kan man jo tat en av gangen. Du kan lese i bøker, men du trenger vel ikke bøker for å lese? Jeg har lest på internett. Artikler, guider og eksempler. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Satt du med VB samtidig. Hva mener du? Om jeg satt med VB? Du trenger ikke vb-compileren når du leser, men det er lurt, fordi da kan du jo teste ting. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå