Audioslave Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Da er forumet på [] åpent. Jeg og jarmo håper medlemene her vil begynne å bruke det sånn vi ved enkelte anledninger har brukt forumet her. For de som ikke er kjent med den "givergleden" som har vært her på forumet den senere tid, kan dere søke på giverglede. Forumet finnes på [] Endret 12. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ...men jeg har faktisk absolutt ingen deler liggende Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Det begynner å bli noen medlemmer. Men det finnes nok mange flere enn de som har registrert seg... Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg synes denne fortjener en liten "bump". Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ja, "bump" foreslår at alle som har noe de kan dele med noen eller kan bygge/levere maskin registrerer seg der! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ja, "bump" foreslår at alle som har noe de kan dele med noen eller kan bygge/levere maskin registrerer seg der! *registrert* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Dette er fremdeles bare reklame for et annet forum. Med mindre du kan komme her og vise til forumstyrets godkjennelse eller noe vil disse trådene fortsette å bli stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg