Caddy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hvordan få ei *.bat fil til å lukke seg selv etter utført oppgave? Eller... Går det i det hele tatt? Har en del 98 maskiner her som skal ha følgende i oppstarten: deltree /y c:\*.tmp deltree /y c:\*.chk deltree /y C:\windows\*.tmp deltree /y C:\windows\temp\*.* deltree /y C:\windows\cookies\*.* deltree /y C:\windows\tempor~1\*.* Men skulle hatt dette vinduet til å lukke seg etter dette er gjort... Endret 8. september 2004 av Caddy Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Legg inn exit nederst Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Funket ikke... Kommer bare opp melding nederst: c:\exit Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hmm...teste... Jeg laget en i full fart nå med følgende innhold: echo dette er en test exit Den lukket seg iallefall hos meg. Både når jeg klikket på den og når jeg åpnet et kommandovindu og kjørte den der. Kjører Windows XP. 98 har jeg ikke tilgjengelig for å teste dessverre... Endret 8. september 2004 av steinrr Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Vindu lukker seg når jeg går i command og skriver exit, men funker ikke i .bat fila... *teste litt mer* Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 prøv med "exec exit" eller tilsvarande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå