arielfaaland Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hallo.. Har litt problemer med og få til mitt dv500dvd kort... Når jeg instalerer winXP og når jeg har instalert drivere + adobe premiere 6,5 finner den ikke firewire eller den analoge inn\utgangene.. Hva skal jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det kan ha noe med rekkefølgen ting blir gjort. Sjekk kontrollpanel/system/enhetsbehandling for å se om kortet er der, eller om det står med gult spørsmålstegn. Du kan oppdatere driver derfra i så fall. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Om du gjør det i rekkefølgen du beskriver vil du møte på problemer. Premiere skal inn først, deretter installerer du DV500-driverne fra Pinnacle. Last ned nyeste versjonen fra www.pinnaclesys.com og installer denne i stedet for CD'en du har (som sannsynligvis har en eldre versjon). Lykke til. /Øystein Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 jah.. fant vel ut tilslutt at kortet er defektet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå