gamer73 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Denne: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=166 Må ha en dvd spiller for å spille far cry. Jeg har relativt lite strømforsyning på pc'en min så jeg hadde tenkt å bytte ut min 2 år gamle cd-rom med denne dvd-rommen. Da jeg tror at begge inni samtidig vil trekke for mye strøm. Lurer på om noen har erfaringer med denne? Bråker den mye? etc..... Denne finnes på elkjøp til 300kr..da slipper jeg frakt osv...og så kan jeg få den i dag..DVS spille far cry i kveld...== JIPPI Endret 8. september 2004 av jokki Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du ikke har behov for DVD-brenner så er ikke det der noe dårlig kjøp. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 godt.....ikke alle nye kjøp trenger å være så dyre har jeg forstått... Lenke til kommentar
tozer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) en ting kan jo også være og låne en dvd, evt bruke en pc med dvd for og ordne Image av far cry, slik at du kan mounte image og spille fra det. så slipper du og bruke dvd platen, siden du har originalen skal det gå fint. Edit: mente selvfølgelig dvd platen, ikke cd platen Endret 8. september 2004 av tozer Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) en ting kan jo også være og låne en dvd, evt bruke en pc med dvd for og ordne Image av far cry, slik at du kan mounte image og spille fra det. så slipper du og bruke dvd platen, siden du har originalen skal det gå fint. Edit: mente selvfølgelig dvd platen, ikke cd platen Er det mulig å lage image av dvd-spill? Hakke finni et eneste program som har støtte for dette jeg Di brenneprogrammene jeg har vært borti er for film. Dessuten så fikk jeg beskjed om å fjerne virtual clone drive når jeg skulle spille far cry Endret 8. september 2004 av Bofur Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Joa...kunne jo gjort det da, men ingen jeg kjenner kan låne meg en slikt..Dessuten kommer jo sikkert alle spill etterhvert på DVD-rom Endret 8. september 2004 av gamer73 Lenke til kommentar
z00l Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Den duger bra den der. Har 512 kb cache også, så det er nok et bra valg skal du se -z00l- Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 En ting jeg lurte litt på. Jeg skal kjøpe den dvd-rommen, men det jeg lurer på om jeg skal ha både den gamle cd-rom'en og den nye samtidig. Jeg lurer på hvor mye strøm dem trenger liksom. Da jeg tror jeg tyner min strømforsyning ganske mye fra før. Det er ikke noe problem å bare bytte ut, men hvis jeg kan ha begge i samtidig...ja så hvorfor ikke... Noen som har noen tanker om dette? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 en ting kan jo også være og låne en dvd, evt bruke en pc med dvd for og ordne Image av far cry, slik at du kan mounte image og spille fra det. så slipper du og bruke dvd platen, siden du har originalen skal det gå fint. Edit: mente selvfølgelig dvd platen, ikke cd platen Er det mulig å lage image av dvd-spill? Hakke finni et eneste program som har støtte for dette jeg Di brenneprogrammene jeg har vært borti er for film. Dessuten så fikk jeg beskjed om å fjerne virtual clone drive når jeg skulle spille far cry yepp det fins sånna programer vett ø jeg har det på pcen min :=) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Fungerer strålende å lage image av Far Cry, og alle andre DVD spill. Faktisk kjører alle jeg kjenner som har Far Cry image, fordi de ikke gidder å rote fram cden hver gang de skal spille Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php..._review_id=4079 Det blir nok denne i stedet..da elkjøp er utsolgt for aopen sin...men men..regner med at det er samme ulla? Poenget er at jeg ønsker den i dag...og da må jeg kjøpe i butikk. Og med ting som dvd-spilelr som kan ryke..så er det greit å ha en butikk man kan reklamere til lett og greit. Må ut med 375kr.....ikke så gale, når man tenker på at alle nettbutikker tar 100kr i frakt osv... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Endret på emnetittelen din slik at folk faktisk fikk vite hva du vil høre erfaringer rundt Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Vel..jeg kjøpte den LG'en og den funker som bare tusan.....den er ganske stille av seg også..mer stille enn min gamle cd-rom som jeg forøvrig også har stående i pc'en... Takk til alle for mange gode tips og nyttige opplysninger... case closed!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå