Gå til innhold

Noen som har erfaring med AOpen DVD 16x/48x

gamer73

Anbefalte innlegg

Denne:

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=166

Må ha en dvd spiller for å spille far cry.

Jeg har relativt lite strømforsyning på pc'en min så jeg hadde tenkt å bytte ut min 2 år gamle cd-rom med denne dvd-rommen. Da jeg tror at begge inni samtidig vil trekke for mye strøm.

Lurer på om noen har erfaringer med denne? Bråker den mye? etc.....

Denne finnes på elkjøp til 300kr..da slipper jeg frakt osv...og så kan jeg få den i dag..DVS spille far cry i kveld...== JIPPI

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en ting kan jo også være og låne en dvd, evt bruke en pc med dvd for og ordne Image av far cry, slik at du kan mounte image og spille fra det. så slipper du og bruke dvd platen, siden du har originalen skal det gå fint.

Edit: mente selvfølgelig dvd platen, ikke cd platen

Endret av tozer
Lenke til kommentar
en ting kan jo også være og låne en dvd, evt bruke en pc med dvd for og ordne Image av far cry, slik at du kan mounte image og spille fra det. så slipper du og bruke dvd platen, siden du har originalen skal det gå fint.

Er det mulig å lage image av dvd-spill?

Hakke finni et eneste program som har støtte for dette jeg :blush: Di brenneprogrammene jeg har vært borti er for film.

Dessuten så fikk jeg beskjed om å fjerne virtual clone drive når jeg skulle spille far cry :thumbdown:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

En ting jeg lurte litt på.

Jeg skal kjøpe den dvd-rommen, men det jeg lurer på om jeg skal ha både den gamle cd-rom'en og den nye samtidig. Jeg lurer på hvor mye strøm dem trenger liksom. Da jeg tror jeg tyner min strømforsyning ganske mye fra før.

Det er ikke noe problem å bare bytte ut, men hvis jeg kan ha begge i samtidig...ja så hvorfor ikke...

Noen som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar

Er det mulig å lage image av dvd-spill?

Hakke finni et eneste program som har støtte for dette jeg :blush: Di brenneprogrammene jeg har vært borti er for film.

Dessuten så fikk jeg beskjed om å fjerne virtual clone drive når jeg skulle spille far cry :thumbdown:

yepp det fins sånna programer vett ø jeg har det på pcen min :=)

Lenke til kommentar

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php..._review_id=4079

Det blir nok denne i stedet..da elkjøp er utsolgt for aopen sin...men men..regner med at det er samme ulla?

Poenget er at jeg ønsker den i dag...og da må jeg kjøpe i butikk. Og med ting som dvd-spilelr som kan ryke..så er det greit å ha en butikk man kan reklamere til lett og greit.

Må ut med 375kr.....ikke så gale, når man tenker på at alle nettbutikker tar 100kr i frakt osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...