Habla Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Har dere sett den nye telefonen fra SE som lanseres i japan nå?? Hvem vet når ting dukker opp her. (skulle dette teamet ha vært her før så ber jeg om ....hva var det det het igjen....) Noen data. 10,5 cm høyde 2,6 cm tykkelse 5,0 cm brede vekt 130 gram Internminne 20 mb. Støtter duo pro kort. Innerskjerm 2,4 tommer skjerm QVGA TFT. 260 tusen farger. Oppløsning 240*320. Ytterskjerm 1,1 tommer skjerm 96*96 oppløsning CCD kamera 1,3 mpx (2x optisk zoom) Video 320*240 med 15 fps. Sterolyd. Endret 8. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
Habla Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Noen flere bilder Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Asia er full av fete telefoner som aldri kommer til norge. Der har de blant annet gått bort ifra at tlf skal være 9 cm høy, i norge er dette fremdeles et pluss . Klapptelefonen kommer derfra, og i norge var klapptelefon tull helt til skjermene krevde det. Jeg hadde klapp ganske tidlig og ble mobbet :!: S700 bygger jo som kjent på DoCoMo sin SO505I Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 En kompis av meg hadde en japansk mobil som kunne ta opp lyd med mikrofon og bruke som ringetoner, for 3-4 år siden. Sånt er såvidt begynt å bli normalt her borte nå.. Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Funka den i norge? Har de janaske telefonene dekning i GSM nettet? Lenke til kommentar
robot Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jammen tøff telefon. jeg er helt enig i at de har fetere mobiltelefoner i japan, som ikke kommer til europa/norge og det er veldig synd. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har sett den før. Gankse kul den ja, men bor vi i Asia...? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Denne heter W21S i Japan, og benytter seg av "hjulet" som Nokia 7110 hadde.. Og i en Clamshell, med to fargeskjermer, som støtter Duo Pro.. Åjadda, om denne kommer hit er det så sinnsykt MIN som det er mulig. Endret 8. september 2004 av Holtemann Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Men de ligger på etterskudd på andre områder. Det er ikke så alt for lenge siden den første telefonen med bluetooth ble solgt i Japan Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Joda, men dette er kremen av hva jeg stiller som krav til en mobiltelefon. Det ville vært en uvurdelig kompanjong for meg. Bruker en K700i nå, og irriterer meg grønn over lite minne, og ikke mulighet for minnekort. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Den er rett og slett lekker. Hadde vært fint med en europeisk versjon av den telefonen. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det burde vel være sjanser for det. Gå inn på de japanske sidene til SE og ta en titt på den. Helt vill, med kryssmenyer. Ser helt rått ut, men fortsatt ikke noe så vilt at det ikke kan lanseres her innen kort tid. SE ser vel an markedet. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Var det forresten ikke noen som pesa om noen nye SE telefoner (Som skulle lanseres) nå mot slutten av september.. Hva skjedde med de? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den var j**** pen ass! Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er denne eksklusiv til japan, eller kan man også kjøpe den i kina? Drar til Kina i februar og har tenkt å handle mobil der. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 For da skjønner du mye av menyene ja... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er denne eksklusiv til japan, eller kan man også kjøpe den i kina? Drar til Kina i februar og har tenkt å handle mobil der. Jeg drar på fredag Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Gi med en pris og jeg overfører, heh. Så lenge det er engelsk er jeg solgt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Går det an å få til en underskriftskampanje så vi får telefonen til Norge? Hadde vært kult det De satser vel ikke på Norge for de vet ikke om den kommer til å selge her... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Går det an å få til en underskriftskampanje så vi får telefonen til Norge?Hadde vært kult det De satser vel ikke på Norge for de vet ikke om den kommer til å selge her... Du skal ikke se bort fra at det kommer en avart av denne. Hvem vet, du må tro på julenissen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå