evergud Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg skal sette opp en liten maskin til allround-bruk. Den skal brukes til kontorting, spille litt musikk, kanskje TV-inn-ut om jeg kjøper et TV-kort. Den skal helst også brukes til litt spilling, slik som en og annen runde av Quake3, CS, noe bilspill, kanskje pluss litt flightsim. Jeg har sett på Asus Pundit-R, og lurer på om noen har noen erfaringer med dette? Og da lurer jeg særlig på om det holder det med det innebygde skjermkortet for den spillinga jeg skal gjøre? Hva trengs av en prosessor for det, eventuelt? Jeg har ikke veldig store krav til grafikk, bare det ikke er for ille. Bør kunne klare 1024x768 i alle farger med rimelig framerate uten å slå av alt for mye dill på halvgamle spill... Og, en annen ting, jeg så på nettsida til Asus at det er OS-støtte for Win2K og XP -- hva betyr egentlig det? Er ikke nettverkskortet, lydkortet og grafikkortet mulig å bruke under Linux? Det er egentlig en betingelse for meg. Hadde vært fint med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå