taffel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Vi er en IKT klasse som skal på tur til Tyskland, CE-Bit messe Men vi har ett problem, penger. Er det noen som vet om eventuelle sponsorer, eller bedrifter som vi kunne ha jobbet for? Installere nettverk, programvare, strekke kabler osv. Vi går på skole i Ålesund, så det må bli i det området. Endret 8. september 2004 av taffel Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Når jeg gikk på IKT i Ålesund så la den ene klassen kabler på Vika VGS, den andre på Voldsdalen barneskole, om jeg ikke husker helt feil. Blei noen kroner utav det. Men vi dro ikke på noen tur da, ble til at vi tok ut pengene og drakk de opp *Skjønner ikke hva kabelstrekking har med IKT å gjøre* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vi er en IKT klasse som skal på tur til Tyskland, CE-Bit messe Men vi har ett problem, penger. Er det noen som vet om eventuelle sponsorer, eller bedrifter som vi kunne ha jobbet for? Installere nettverk, programvare, strekke kabler osv. Vi går på skole i Ålesund, så det må bli i det området. Forslag til sponsorer: Mamma'en og pappa'en din! Lenke til kommentar
taffel Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Kabel strekking var vel litt feil å bruke kansje... Men men.. Mammaen min og pappaen min er ikke så lystne på å sponse meg Har sponset litt turer før Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vet ikke hva det er å finne i Ålesund området, men hør rundt med bedrifter om å ta noe små arbeid... Pakke no pakker for farbrikker, rydde lager, osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå