Tfosheim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 IRiver lanserer videospillere IRiver plukker tråden fra Archos og lanserer nå en rekke forskjellige portable lyd- og videospillere som kan vise film i farten og på TV. Blant spillerne finner vi også en versjon som bruker CD-er. Les artikkelen her Lenke til kommentar
arciryon Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Den harddisk-baserte fikk jeg lyst på gitt. Håper den har bra batterikapasitet, bil-lader som ekstrautstyr etc. Edit: fant litt info Battery: Removeable Rechargeable Li-Ion Battery Max battery playtime: Video: 4,5H Audio: 16H Included Accessories * Earphones * Remote Controller Without Display * Carrying case * USB 2.0 cable * TV out cable * User's manual * External Mic. * Hand Strap * Line-in Cable * Installation CD * AC Adaptor (5V, 2A) * USB Host Cable Endret 8. september 2004 av arciryon Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hm.. lurer på om den klarer å spille av divx/xvid filmer med ac3 kodet lyd? Spesiellt siden alle mine 100+ dvd-backup'er er kodet med ac3 lyd. Gidder ikke å kode om lyden hver gang jeg skal spille av en film på denne her. Eller så ser den berre lækker ut. Skal seriøst vurdere å kjøpe meg en sånn ja. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Denne gleder jeg meg til å se! Tenker da særlig på harddisk-varianten. Lurer på om det andre forskjeller mellom de to videospillerne enn forskjellige OS (og windows media støtte)? Windows-versjonen er full av DRM kanskje? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Spennendes dette her. Det gjenstår bare og se hva prisen blir Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kan ikke akkurat skryte av displayet på den cd-baserte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå