gamer73 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg kjøpte meg Far Cry på lefdal i går. Kom hjem, satt meg ned, hev inni det jeg trodde var cd'en. Hvorpå den ble spyttet ut. Lurte på hva som var galt...da så jeg det sto PC DVD-ROM på cover til far cry. Pokker og..jeg som ikke har dvd-spiller. Finnes dette spillet i cd-versjon? Er det noen forskjell på cd og dvd versjon? Hvis jeg ikke får byttet osv...holder det med en billig dvd-spiller til 250kr? Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Beklager, spillet er kun kommet på DVD. En billig spiller holder likevel i massevis for å få kjørt spillet. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 takk for info ice....har så sinnsykt lyst å spille det. Trenger et sydhavsparadis etter alt mørke i doom3.... Nå gjelder det bare å skaffe seg en sykt billig dvd-spiller i en fart. Er dette med spill på DVD noe som kommer mye framover og? Og vet noen hva som er forskjellen egentlig? Mer data på dvd-rom enn cd-rom? Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Spill til DVD er nok noe vi kommer til å se mer og mer av fremover i tid. Forskjellen er som du sier lagringskapasiteten. Mens en cd har 0,8 GB har en dvd 4,7 GB (single layer) og det dobbelte ved dual layer. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Mer plass ja Endret 8. september 2004 av sindreskalsykle Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Kult....men selv om en billig dvd vil holde til å spille. Vil jeg få mye bedre ytelse i spillet om jeg kjøper en kjapp, rask og dyr? Hvor går liksom grensen? prismessig altså... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Den billigste er garantert rask nok. Det selges ingen DVD-spillere i dag som er for treige. En annen faktor er imidlertid om spilleren bråker. Jeg har en gammel DVD-spiller som bråker noe helt for J**** når den leser. Men også her regner jeg med at de nye spillerne er bedre. Om du også vil ha brennefuksjon, så kommer det DVD-brennere fra ca kr 600. Disse leser selvsagt også DVD-plater. Om du ikke går for en brenner ville jeg valgt den billigste. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Takk roolf....da går jeg inn på pruduktguiden i hardware.no å finner den billigste dvd-spilleren. Brenner trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Takk roolf....da går jeg inn på pruduktguiden i hardware.no å finner den billigste dvd-spilleren. Brenner trenger jeg ikke. God idé Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Beklager, spillet er kun kommet på DVD. En billig spiller holder likevel i massevis for å få kjørt spillet. Mener at den amerikanske versjonen kommer på CD'er ikke DVD. Litt sent for trådstarter kanskje Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er dette med spill på DVD noe som kommer mye framover og? Man får håpe det. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kjøp deg er god DVD brenner, det kommer du langt med og de koster jo ingenting for tiden. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Mener at den amerikanske versjonen kommer på CD'er ikke DVD. Litt sent for trådstarter kanskje Stemmer. Mon om det ikke var 5 cder. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110656&cks=PRL Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Som W**** finnes det i cd versjon Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kameraten min hadde samme problem. Men han kjøpte bare dvd rom og så gikk det... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er dette med spill på DVD noe som kommer mye framover og? Man får håpe det. Ja digger det jeg, ser mer neat ut med en disk og i et dvd cover, synes jeg da. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er dette med spill på DVD noe som kommer mye framover og? Man får håpe det. Ja digger det jeg, ser mer neat ut med en disk og i et dvd cover, synes jeg da. Ikke sant? Og så slipper man å sitte foran PCen under installasjonsprosessen bare for å være klar til å bytte disk. Men det finnes kanskje større problemer her i verden Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Man får det bare i DVD form. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 DVD-Rom burde være standard på dagens maskiner. Billig er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå