Gå til innhold

Hjelp..har fått Far Cry på DVD-ROM!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg Far Cry på lefdal i går. Kom hjem, satt meg ned, hev inni det jeg trodde var cd'en. Hvorpå den ble spyttet ut. Lurte på hva som var galt...da så jeg det sto PC DVD-ROM på cover til far cry.

Pokker og..jeg som ikke har dvd-spiller. Finnes dette spillet i cd-versjon? Er det noen forskjell på cd og dvd versjon?

Hvis jeg ikke får byttet osv...holder det med en billig dvd-spiller til 250kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for info ice....har så sinnsykt lyst å spille det. Trenger et sydhavsparadis etter alt mørke i doom3.... Nå gjelder det bare å skaffe seg en sykt billig dvd-spiller i en fart.

Er dette med spill på DVD noe som kommer mye framover og? Og vet noen hva som er forskjellen egentlig? Mer data på dvd-rom enn cd-rom?

Lenke til kommentar

Den billigste er garantert rask nok. Det selges ingen DVD-spillere i dag som er for treige. En annen faktor er imidlertid om spilleren bråker. Jeg har en gammel DVD-spiller som bråker noe helt for J**** når den leser. Men også her regner jeg med at de nye spillerne er bedre.

Om du også vil ha brennefuksjon, så kommer det DVD-brennere fra ca kr 600. Disse leser selvsagt også DVD-plater. Om du ikke går for en brenner ville jeg valgt den billigste.

Lenke til kommentar
Er dette med spill på DVD noe som kommer mye framover og?

Man får håpe det.

Ja digger det jeg, ser mer neat ut med en disk og i et dvd cover, synes jeg da.

Ikke sant? Og så slipper man å sitte foran PCen under installasjonsprosessen bare for å være klar til å bytte disk.

Men det finnes kanskje større problemer her i verden :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...