aeiopop Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har tenkt å kjøpe meg en trådløs router og lurte på om folk kunne hjelpe meg med anbefalinger/erfaringer? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har Denne og er kjempefornøyd. Vannvittig enkelt grensesnitt, konfigurering går som en drøm, bra rekkevidde, grei pris. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har tenkt å kjøpe meg en trådløs router og lurte på om folk kunne hjelpe meg med anbefalinger/erfaringer? Mine erfaringer tilsier, IKKE kjøp Dlink eller 3com. Du kan selvfølgelig være heldig å få en boks som funker fint, og vicaversa.... Har jobbet MYE med trådløse nett og kommet fram til at disse to merkene er de som det har vært mest plunder med. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har Denne og er kjempefornøyd. Vannvittig enkelt grensesnitt, konfigurering går som en drøm, bra rekkevidde, grei pris. WAN porten på den routern tilsier vel egentlig at du KUN kan kjøre ADSL hvis jeg ikke tar helt feil her... Det er vel verd å nevne når en slik dings skal anbefales. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vell det har jeg og, etter hvert, og jeg har rimelig god erfaring med di-624, fra dlink. Hatt litt problemer med 1, men generelt sett har de vært veldig gode..! Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vell det har jeg og, etter hvert, og jeg har rimelig god erfaring med di-624, fra dlink. Hatt litt problemer med 1, men generelt sett har de vært veldig gode..! Ja dem begynner såvidt å få litt dreis på firmwaren sin, man kan vel trygt si det er på tide. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har tenkt å kjøpe meg en trådløs router og lurte på om folk kunne hjelpe meg med anbefalinger/erfaringer? Mine erfaringer tilsier, IKKE kjøp Dlink eller 3com. Du kan selvfølgelig være heldig å få en boks som funker fint, og vicaversa.... Har jobbet MYE med trådløse nett og kommet fram til at disse to merkene er de som det har vært mest plunder med. Da regner jeg med at alt annet på markedet er bra, eller har du noen å anbefale? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Linksys Du finner dem rundt om kring på nettbutikker, og koster under tusenlappen for en god router. Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Så Linksys er det eneste som anbefales av HW's brukere? Burde kanskje nevne at jeg vil har med firewall og evt. NAT Endret 9. september 2004 av aeiopop Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har selv denne Med brannmur og greier. kosta 1104 kroner med frakt fra mpx. Lenke til kommentar
Lunitari Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 har en topcom webracer 654, 108Mb, ( boostet 54 seff...) Bra rekkevidde, bra hastighet, innebygd switch for kabel, bra pris... Kampanje på Eljøp nå, løp og kjøp! ( nei, jeg jobber ikke i Elkjøp ) Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ok, har kjøpt meg router nå. det ble en Belkin 802.11g Wireless DSL/Cable Gateway Router . Hadde tenkt å kjøpe modellen over etter å lest bra ting om den, men de hadde den ikke(vet ikke om den har kommet i norske butikker ennå?), men har lest mye bra om Belkin nå, og fikk denne billig. Kan poste erfaringer når jeg for adsl'en tilkoblet, hvis det er interesant takk for alle svar Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 har en topcom webracer 654, 108Mb, ( boostet 54 seff...) Bra rekkevidde, bra hastighet, innebygd switch for kabel, bra pris... Kampanje på Eljøp nå, løp og kjøp! ( nei, jeg jobber ikke i Elkjøp ) Jepp, venter bare på godkjenning av pappa så blir det nettverk hos meg Lenke til kommentar
Ems Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ok jeg har akkurat den 3com routern! Så vær så snill og hjelp meg... se øverste post på Internett & Nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå