Gå til innhold

Creative NX pro, bare dritt?

Anbefalte innlegg

Etter i produktguiden å ha sett flere komme med positiv omtale av Creative NX pro trodde jeg dette skulle være et OK kamera og kjøpte det.

Synes fargene er helt utvasket og kameraet passer i det hele tatt ikke til video. Man må sitter helt stille i flere sekunder om man skal ha et nogenlunde klart bilde.

Er det noen spesielle settinger som må endres eller drivere som må oppdateres eller er de som har skrevet til produktguiden helt på jordet?

Robert-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Alt fra creative er ustabilt. Bare se på alle de andre produktene og les testet mot andre produkter. så jeg begrunner det med hw.no

ok, javel.

merkelig, for jeg har hatt flere creative produkter i mine maskiner, og kan ikke si jeg har hatt problemer med noen av de. (kamera, lydkort, skjermkort etc)

Hadde vert litt artig med en link til de testene du referer til.

Lenke til kommentar

Det ligger vel på www.hw.no -> Tester

De har vertfall vært der.

Uansett, Kjør et studio med creative for eksempel, da kan du se hvor stabilt dette egentlig er. og hvor bra kvaliteten er.. usj..

men men. Liker du det, så er vel ikke det noen skam?

Det er som å kjøre linux.

Lenke til kommentar
Bra bilder, men store forsinkelser ved video / live chat o.l

Det er vel strengt tatt ikke kameraet sin feil at det blir forsinkelse mellom to pc'er?

Har Logitech Quickcam pro 4000, og er rimelig fornøyd med det, men kommer ikke til å spille inn film med det akkurat, er og blir et webcam.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke hvor relevant dette er, men du kan prøve å ha et lys bak skjermen din (så det lyser opp ansiktet ditt) du kan også hvis du ikke allerede har gjort d forandre på instillinger i programvare, det er et webcam så hvis du bruker det til MSN så forandre instillingene i MSN.

BTW, har hørt at man får bedre bilder med msn 7.0 men dette vet jeg ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...