taskvig Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som vet om sted hvor en kan få kjøpt deler til Xbox? Sannsynligvis er det strømforsyninga som er gåen etter lynnedslag og da den er chippet så ville ikke butikk ta den inn, selv om en betalte for jobben Evt.. noen som har en defekt Xbox med OK strømforsyning til salgs til rimelig penge? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvor gammel er den? Garanti? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvor gammel er den? Garanti? Siden han skriver den er chippet kan vi vel neppe snakke om noe garanti.... Denne PSU'en er vel i bunn og grunn en helt standard ATX PSU skulle man jo tro. Du kan jo prøve å sjekke på www.xbox-scene.com om du finner hva de forskjellige pinnene i Xbox power- kontaken er, burde vel la seg gjøre å modifisere en vanlig PSU. Eventuellt en shuttle PSU eller no sÅnnt. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er ofte egen garanti på PSU og sånn det var bare det jeg tenkte på. Har en kamerat som fikk lyn i nettverkskortet så det gikk føyken... Kan spørre han om han skulle ha seg ny Xbox for da kan det hende det blir en delebox her. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det finnes en norsk nettbutikk som bla selger deler til xbox. Jeg finner den ikke i farta, men vet at det har vært linket til den her på forumet. Ta en kopp kaffe og søk på xbox i relevante kategorier, så finner du sikkert linken. Lykke til. PS. Før jeg hadde gått til innkjøp av ny strømforsyning, så ville jeg nok ha lånt en for å sjekke at det faktisk er det feilen ligger. Lenke til kommentar
taskvig Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Er ingen garranti nei og det var ikke aktuelt å sende inn en chippet Xbox.... Flottings om du finner link til den nettbutikken, jeg har ikke funnet noen som selger noe slikt. Lenke til kommentar
taskvig Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Fant http://secure.llamma.com/catalog/index.php...d88a28c5d9feb70 men det er i utlandet og dermed 110V... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvilken versjon er xboxen din? Har du en v1.0 eller v1.1 har jeg adressen til en som selger power for et par hundre. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Pass på så dette ikke sklir over til en kjøp/salg-tråd. Det er mulig at innboforsikringa di dekker den ødelagte Xboxen. Sjekk det ut. Spørs selvsagt på egenandel og slikt. Lenke til kommentar
langmann Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 modnet.no selger deler til xbox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå