Cord Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som har en grei "smørbrødliste" til hvordan jeg får til dette? Har ikke VELDIG mye peil så.. All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
roolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Legg xbox media center på C:, og rename .xbe-filen til f.eks. avalaunch.xbe. Dersom du har en executor2 bios av nyere dato vil boxen lese denne filen som første boot-alternativ. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Geialt TAkker og bukker! Nå fungerte det Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Du trenger vel bare .xbe-filen og .xml-filen i roten av C:. XBMC kan du legge der det passer deg. Så setter du bare stien slik som dette: <!-- when using xbmc as dashboard, define home directory here !--> <!-- and move the xbe with this config file to C:\ !--> <home>E:\Apps\xbmc</home> Denne er også ganske grei å ha med (evt. med Ava): <!-- dashboard 2 launch when exiting xbmc!--> <dashboard>C:\evoxdash.xbe</dashboard> Lenke til kommentar
Cord Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Du trenger vel bare .xbe-filen og .xml-filen i roten av C:. XBMC kan du legge der det passer deg. Så setter du bare stien slik som dette: <!-- when using xbmc as dashboard, define home directory here !--> <!-- and move the xbe with this config file to C:\ !--> <home>E:\Apps\xbmc</home> Denne er også ganske grei å ha med (evt. med Ava): <!-- dashboard 2 launch when exiting xbmc!--> <dashboard>C:\evoxdash.xbe</dashboard> JOa, det der har jeg faktisk koll på.. Greia var at jeg ikke for mitt bare liv greide å få den til å boote direkte til XBMC. DEt er i orden nå. Så nå sitter jeg å svetter over oppsett for å kunne streame over nett fra PC.. Non snarte tips der eller? Får FA*N ikke den ***ten til å finne shareet mitt.. Vet det bare er jeg som loker, men hjelp er bra Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 <path>smb://usr:pwd@PCnavn/delt_mappe</path> <-- sjekk syntaksen, de fleste feil er pga. et eller annet krøll der. Du kan bruke ip istedetfor PCnavn, eller en hel haug av andre måter å gjøre det på, sjekk online-manualen eller forumet: http://manual.xboxmediacenter.de/wakka.php...owToSamba&v=15w http://www.xboxmediaplayer.de/cgi-bin/foru...ct=ST;f=8;t=361 Lenke til kommentar
Cord Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 <path>smb://usr:pwd@PCnavn/delt_mappe</path> <-- sjekk syntaksen, de fleste feil er pga. et eller annet krøll der. Du kan bruke ip istedetfor PCnavn, eller en hel haug av andre måter å gjøre det på, sjekk online-manualen eller forumet:http://manual.xboxmediacenter.de/wakka.php...owToSamba&v=15w http://www.xboxmediaplayer.de/cgi-bin/foru...ct=ST;f=8;t=361 Takker Es ist in alles ordnung (Eller hvordan faen det staves:P) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Bare hyggelig. Hva var galt? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) HeHe... Du vil ikke to det.. Jeg hadde lista Share 2ggr.... Så det ble film/movies... Og film skulle jo ikke være der! Det her satt jeg fast på i 2 dager får du tipsa meg Men, men.. Satt inn "malen din" så så jeg det jo med en gang! Knall bra! Xbox blir bare en stadig bedre investering!! PS: Fordelen med all rotinga mi er at jeg er godt kjent i confe fila nå Endret 8. september 2004 av Cord Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Es ist in alles ordnung (Eller hvordan faen det staves:P) Es ist alles in ordnung (tror jeg...) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hvordan boote direkte til Avalaunch? Denne er også ganske grei å ha med (evt. med Ava):<!-- dashboard 2 launch when exiting xbmc!--> <dashboard>C:\evoxdash.xbe</dashboard> Sorry for at jeg drar opp denne posten igjen, men det er akkurat dette her jeg lurer på. Har altså avalaunch installert, og jeg har "problemer" med at Xboxen booter opp i Evolution-X, så jeg manuelt må velge å starte Avalaunch derfra. Jeg prøvde å kopiere alt innholdet i Avalaunch-mappen til C:, men det funket ikke. Prøvde også å kikke gjennom filene, men jeg fant ingen linjer det sto noe om boot i. Hvis jeg vil at Xboxen min skal boote rett inn i Avalaunch, må jeg da legge til; <!-- dashboard 2 launch when exiting xbmc!--><dashboard>F:\Apps\Avalaunch\avalaunch.xbe</dashboard> Da skal den hvertfall starte opp i Avalaunch etter at jeg har avsluttet Xbox Media Center? Hva må jeg i såfall skrive for å få den til å starte opp i Avalaunch HVER gang jeg starter maskinen / rebooter maskinen? Håper dere kan hjelpe meg med dette *Tusle opp for å spille mer Fable* Endret 22. oktober 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå