iCrap Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Voldsomt som dere klager. Går fortere enn faen her med composite, og da med dropshadows og "sann" transparency. Men det er da vanvittig buggy, og hver gang x-rooten må redrawes med noe "oppå" (eks: flutte vindu fra workspace X til workspace Y i fluxbox) klikker det, og maskinen fryser. kjører uten xcompmgr inntil videre, men composite er fortsatt lastet forresten: å kjøre xcompmgr som root forbedret stabiliteten noe. ikke mye. Noen som vet når det kommer ut en patch som fikser aterm? den er da helt ødelagt med composite. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 min skjerm tegner alle bildene på skrivebordet hele tia, det ser knallstygt ut.. På laptopen der det funker da. - Som sagt før så henger driten seg med en gang jeg kjører xcompmgr på denne maskina...... Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) http://icrap.ath.cx/~jokki/trans.png ser kanskje at bla root-tail er noe ustabilt. Endret 15. september 2004 av iCrap Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg kjører bare X.org 6.7.0 Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Rafael: da er internett-tissen din mindre enn vår. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Rafael: jeg også Icrap: Bruk ihvertfall de rette uttrykkene. Vpenis that is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå