Gå til innhold

monteringshull til CPU på hovedkort (Socket 939)?


ZoomZoom McMoen

Anbefalte innlegg

Nei, det er den "store" ProCore. De solgte den på 3dfxcool før, men de har byttet den ut med en mindre versjon tilpasset 120 mm vifter.

 

Pro Core JR120 Radiator for 120mm.

 

OBS: Ny type som er litt mindre en den gamle. Dette gjør plassering i kabinettet mye enklere.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har enda ikke fått noe svar fra Thermaltake... Jeg ringte derimot MPX, som svarte...

 

MPX anbelfalte meg å ikke satse på BigWater Cooler da de ikke trodde den ville passe. Kanskje med litt spesialtilpasning var det mulig å få det til, men de anbefalte meg ikke å prøve...

 

Noe som er veldig synd, for jeg syntes BigWater Cooler ser penere ut, og er veldig mye billigere enn White Water vannkjølingssett fra 3dfxcool...

Lenke til kommentar

A-ha... så de lange stengene går gjennom hele sulamitten altså... Da skjønner jeg... Passer jo bra at det er fester til en 120mm vifte i kabinettet da. :)

 

Eneste ulempen jeg ser med dette kittet nå er prisen.. Kommer jo på 2.480,- med frakt... Syntes på en måte det blir litt mye... Men så hadde det vært digg med vannkjøling da. Fått en litt mer stille pc... (regner med at den 120mm vifta som følger med er ganske stillegående)

Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke fått noe svar fra Thermaltake... Jeg ringte derimot MPX, som svarte...

 

MPX anbelfalte meg å ikke satse på BigWater Cooler da de ikke trodde den ville passe. Kanskje med litt spesialtilpasning var det mulig å få det til, men de anbefalte meg ikke å prøve...

Ja, jeg har fått med meg det, du har tross alt sagt det en gang og to. ;)

 

Men jeg regner med at Thermaltake har bedre kontroll på sakene enn MPX, de lager jo tross alt sakene og har forhåpentligvis gjort noen tester. Kanskje. Si iallefall i fra hvis/når du får svar, så er du en knupp. :love:

Lenke til kommentar

Ser at pumpa som følger med dette settet (Hydor L20) går på 230VAC (står iallfall VAC hos 3dfxcool).

 

Må man da ha en strømkabel ut av pc'en?

Sitter det vanlig stikkontakt i enden på stømledningen til pumpa?

 

[EDIT]: Hvordan får man pumpa til å stoppe og starte sammen med pc'en? Eller er det meningen at den skal gå hele tiden?

 

[EDIT]: Shit au... Jeg prøver. :) Har nettopp bestilt settet. :)

Endret av janvmoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...