_TT_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Eg var på en casemod side og så at det var der laget slik at når en forlatet siden kom en popupbox opp med klokkeslett når eg ankommet siden, når eg forlatet siden og kor mange minutter totalt eg var på siden. Denne boksen kom opp uansett om eg skrev inn en ny adresse i samme explorer vindu eller lukket vinduet.. Noen som har noen anelse hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ja Kan hjelpe deg litt på vei hvertfall; <body onUnload="popupvindu()"> Da åpnes popupvinduet når brukeren forlater siden. Hvis du husker hvor du fant popupboksen, kan du kopiere litt kode derfra Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vær så snill å ikke bruk det! Pop-up Bokser som kommer når man forlater en webside er noe av det mest irriterende som finnes. Hvis du absolutt skal vise brukeren hvor lenge han/hun har vært på siden så kan du jo bare lage en klokke som teller dette på selve websiden. Pop-up bokser er som regel veldig unødvendig og TEIT! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Pop-ups er en sikker måte å få de besøkende til ikke å returnere. Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Helt enig her, ikke bruk popups! Eneste gangen det er lov å bruke popups er hvis du lager et bildegalleri, og folk klikker på et bilde for å se det større. Det er ENESTE gangen det er lov med popups... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette er et spørsmål om HVORDAN man skal lage den funksjonen trådstarter nevner, ikke OM. Det kan være omtrent 10'000 grunner - jeg lærte også hvordan man skal lage et popupvindu, men det betyr ikke at jeg bruker det til stadighet. Jeg trekker meg glatt ut av denne tråden dersom denne ikke skal omhandle HVORDAN en slik funksjon lages/fungerer. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Etter windows xp sp2 er popups dømt til døden - med mindre man finner på en genial måte å unngå popup-blokkeren på da Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ok, men det er uinteressant. Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Ta det med ro folkens. Eg har ikkje tenkt å bruke popups, eg hadde bare lyst å vite hvordan man kan legge inn kode som kjøres ved begynnelse og lukk av siden... eg kunne vel kanskje spurd på en bedre måte... skal sjekke koden til siden om eg finner noe interessangt... Endret 9. september 2004 av _TT_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå