Gå til innhold

Ganske flink dumming han Bush...

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Det eneste eksempelet jeg kan bruke er familien min, kjenner få andre som bor i USA. De vil tape veldig på dette, da Bush har skattelette for de rike. Kerry vil jo betale for alt ut av de rikes lomme! Da skjønner jeg godt at de foretrekker Bush.

Pokker som du overdriver. Det er ikke så stor forskjell på de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes familien din er patetisk hvis de stemmer på Bush for å få skattelette og så Kerry ikke skal komme å spise opp pengene deres.

Men forskjellen innenriks eksisterer. Den er riktignok ikke stor, men den eksisterer. well, blir visst "debatt" nå snart å greier. Bruker alltid å være interesant. Gjennom konstruert skit.

Lenke til kommentar
Det er patetisk å stemme på den personen som gir deg størst skattelette og drite i at han gjør livet værre for vanlige folk.

Vanlige folk vil disponere sine penger selv, ikke sette bort jobben til en tjukkskalle av en byråkratisk kontorråtte.

Folk flest vil ha fri fart, billig sprit og råd til 2 sydenturer i året samt.

Lenke til kommentar
Det er patetisk å stemme på den personen som gir deg størst skattelette og drite i at han gjør livet værre for vanlige folk.

Hvem er vanlige folk, da?

I mine øyne er vanlige folk mennesker med en vanlig jobb med vanlig inntekt og disse vil nyte godt av skattelette. Folk flest er ikke fattige, hverken i Norge eller i USA.

Lenke til kommentar
Na tror jeg ikke "republikanergarden" har faerre som har vaert i Vietnam enn "demokratergarden". Kan bare nevne i forbifarten at Edwards, Gore, Clinton, og Dean ikke var i Vietnam... De "kom seg unna". Edwards fikk ble ikke trukket med i draften, nummeret hans var heldigvis litt for hoyt. Dean hadde en "vond rygg" som han brukte til a sta pa ski med noen ar senere... og alle dokumenter om ryggen hans og sann er na borte vekk... Ikke sikker pa Clinton og Gore, men tror Gore ble med i noen lignende som Bush, og tror Clinton ikke ble med i det hele tatt, sann som Edwards.

Cheney hadde barn og kone og ble for gammel til a vaere med i draften innen 1967.

Luftbor, du kommer ikke langt med det bilde du prover a skape av Republikanere, heller. Skjaerer rett gjennom proapagandaen din med noen enkle fakta.

Les hele linjen. Demokratene er da langt fra så krigerske som reublikanerne. Til og med den eneste hos republikanerne som har krigserfaring var og er skeptisk til bruk av militære etter mønster av i dag.

Dessuten. Cheney giftet seg først da reglene ble forandret til at kun gifte kunne komme seg unna. Så ble regelen forandret til gifte med barn, og jaggu ser man ikke at det kom en liten verdensborger akkurat tidsnok.

Så for å snakke om fakta bør du selv være litt mer forsiktig

Lenke til kommentar

Skatteletter til de rike er bra også for mindre rike, ettersom det blir flere investeringer, større verdiskapning, og dermed flere arbeidsplasser.

Du mener det ja? Akkurat som i nattvekterstaten hvor arbeiderklassen levde på en slikk og ingenting?

Lenke til kommentar
Skatteletter til de rike er bra også for mindre rike, ettersom det blir flere investeringer, større verdiskapning, og dermed flere arbeidsplasser.

Tøvete. Det er ingen direkte sammenheng mellom en investering og skapning av arbeidsplasser. Og begrepet verdiskapning er da høyst subjektiv.

Gammel utdatert teori på samme måte som noen tror at verdier kun blir skapt ved hjelp av arbeidskraft.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
UT med bush!!!!!!!!!!!! :mad:

Du hadde blitt en god nazist mister. I likhet med de fleste unge her i landet er du lett å forlede, men annet er igrunn ikke å vente når man ser verden gjennom sosialistblekkas tjenere.

for da om han ikkje liker bush så vil da ikke sei at han er nazist :mad:

Lenke til kommentar
UT med bush!!!!!!!!!!!! :mad:

Du hadde blitt en god nazist mister. I likhet med de fleste unge her i landet er du lett å forlede, men annet er igrunn ikke å vente når man ser verden gjennom sosialistblekkas tjenere.

for da om han ikkje liker bush så vil da ikke sei at han er nazist :mad:

Han kalte ham ikke en nazist, han sa bare at han var lett å påvirke.

Lenke til kommentar
Du mener det ja?

Selvsagt. Jeg forkaster ikke virkeligheten.

Akkurat som i nattvekterstaten hvor arbeiderklassen levde på en slikk og ingenting?

Det er ingen som hevder at kapitalisme gir maksimal velstand på null komma niks. Kapitalisme impliserer imidlertid velstandsøkning for alle. Velstandsnivået i vesten i dag er høyere enn det var for hundre år siden, og det kan vi takke kapitalismen for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...