Gå til innhold

Ganske flink dumming han Bush...

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990
The records also show Bush made a grade of 88 on total airmanship and a perfect 100 for flying without navigational instruments, operating a T-38 System and studying applied aerodynamics. Other scores ranged from 89 in flight planning to 98 in aviation physiology.

http://apnews.myway.com/article/20040908/D84V54IG0.html

Ganske darlig pilot var han og ja, som jeg har hort. Eller, var han en pilot i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
wow. Bli vurdert som middels. Det er jo en karakterstyrke må jeg si.

Dessuten bringer det ikke til hovedpunktet: Den samlede republikanergarden snakker om krig, mens de samme folkene alle som en (med ytterst få unntak) elegant kom seg unna "the draft".

Na vil jeg ikke si at 88, 89, 98, og 100 pa prover er saerlig middels... Det er to 6ere (A) og 2 5ere (B), inkludert en perfekt prove... Middels i klassen hans ja, men med de karakterene der, var han mest sannsynlig i en veldig flink gruppe.

Na tror jeg ikke "republikanergarden" har faerre som har vaert i Vietnam enn "demokratergarden". Kan bare nevne i forbifarten at Edwards, Gore, Clinton, og Dean ikke var i Vietnam... De "kom seg unna". Edwards fikk ble ikke trukket med i draften, nummeret hans var heldigvis litt for hoyt. Dean hadde en "vond rygg" som han brukte til a sta pa ski med noen ar senere... og alle dokumenter om ryggen hans og sann er na borte vekk... Ikke sikker pa Clinton og Gore, men tror Gore ble med i noen lignende som Bush, og tror Clinton ikke ble med i det hele tatt, sann som Edwards.

Cheney hadde barn og kone og ble for gammel til a vaere med i draften innen 1967.

Men dette er langt off-topic. Denne handler om at Bush har blitt malt som en dumming som ikke var noe saerlig pilot (masse oppstyr rundt at han ble floyet inn pa flaten 1. mai 2003, siden han "ikke er en pilot"...).

Luftbor, du kommer ikke langt med det bilde du prover a skape av Republikanere, heller. Skjaerer rett gjennom proapagandaen din med noen enkle fakta.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Kerry er jo blitt straffet på meningsmålingene fordi han har forkusert for mye på 'nam.

Ja, glemte a nevne at Kerry og provde a "komme unna" draften, men han ble DENIED. Han provde a fa en "derferment" sann som Cheney gjorde, for utdanning, men Kerry fikk den ikke. Kerry var i Vietnam i 4 maneder. Han fikk tre "Purple Hearts", men den forste ble merkelig nok ikke registert inntil etter de andre to. Hvis man far tre av de, far man dra hjem. Det er mye tvil om Kerrys forste Purple Heart, fra hendelser 2. desember 1968, egentlig var fortjent. Han hadde ogsa oppdiktet en historie om at han var i Cambodia i julen 1968, noe som kampanjen hans har mattet innromme. Denne historien brukte han og loy til Senatet i 1986, for a henge ut Nixon, som ikke engang var presidenten desember 1968...

Siden Kerry bokstavelig talt ikke har gjort en drit som senator de siste 20 arene, har han bare sin tid i Vietnam a stotte seg pa, noe som byr pa problemer siden han har diktet ting opp og muligens forfalsket seg et gratis pass hjem derfra. Han svartmaler Bush og Cheney fordi de "kom seg unna" selv om han og provde a komme seg unna. Ikke minst er det en darlig spok a inkludere Cheney siden han hadde barn og kone, og var dermed ikke gyldig for draften, ikke minst at man burde heller sende en ungkar til krig enn en mann med familie. Men slike ting vil ikke Kerry fortelle, for det blir litt for "innviklet" a forklare, akkurat som det er litt for "vanskelig" a forklare at han og provde a komme seg unna.

John McCain provde ikke a komme seg unna. Han dro, og han var krigsfange i 7 ar. Og yes, Luftbor, han er Republikaner ja.

Lenke til kommentar
Det hadde vært fint om folk heller fokuserte på det positive med sin egen kandidat, framfor det negative med den andres.

Ja. Det hadde vært fint og store deler av amerikansk poltikk ikke handlet om å prate dritt om hverandre.

For ikke å snakke om norske ;)

Lenke til kommentar

Å rakke ned på fiendens politikk er dritviktig. Men problemet i USA er jo at kandidatene er stort sett enige og har ikke noe å krangle noe særlig om, så de krangler om hvem som er flinkest og hvem som er tøffest og hvem som har minst penger. Hele valgkampen er så latterlig at jeg får vondt.

Lenke til kommentar
Å rakke ned på fiendens politikk er dritviktig. Men problemet i USA er jo at kandidatene er stort sett enige og har ikke noe å krangle noe særlig om, så de krangler om hvem som er flinkest og hvem som er tøffest og hvem som har minst penger. Hele valgkampen er så latterlig at jeg får vondt.

Jeg tviler på at mannen i gaten vil merke særlig forskjell om det er Bush eller Kerry som styrer skuten.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at mannen i gaten vil merke særlig forskjell om det er Bush eller Kerry som styrer skuten.

Det eneste eksempelet jeg kan bruke er familien min, kjenner få andre som bor i USA. De vil tape veldig på dette, da Bush har skattelette for de rike. Kerry vil jo betale for alt ut av de rikes lomme! Da skjønner jeg godt at de foretrekker Bush.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...