neXon Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Er det mulig å registrere en anonym bank konto gratis noen steder? gjerne i utlandet:D Endret 8. september 2004 av neXon Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 prøv med en bank konto i sveits.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Anonym for hvem ? Norske myndigheter ?: Ja, forutsetter antakelig at du personlig møter opp i banken og ordner formalitetene. Muligens Cayman Island, Bahamas eller noe slikt ? vet ikke sikkert. Gratis, Neppe, vil tro de tar seg godt betalt for diskresjon. Edit: leif Endret 8. september 2004 av el-asso Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skal du med en anonym bankkonto da? Svindel eller ran? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Anonyme bankkontorer er ikke lenger så anonyme at det gjør noe i f.eks. Sveits. Cayman island, som nevnt her, er nok et bedre valg. Her kan du da få et VISA Electron kort kun ustedt på kontonummeret ditt. De tar seg nok litt betalt, men ikke så mye som man skulle trodd. Pleier å virke veldig bra, enkelt å ta ut penger av minibank i Norge. ZkedaR, anonyme bankkontoer behøver ikke ha med ulovligheter å gjøre Når det gjelder cayman-øyene har et norsk selskap nå startet virksomhet som lar deg opprette aksjeselskap på cayman-øyene, og så registrer du det som Avdelig av utenlandsk fortak i Norge.... Noe tvilsomt, da cayman's aksjelovgivningen gir deg rett til å ta ut utbytte når du selv ønsker, flere ganger årlig om ønskelig, og de har heller ikke krav om egenkapital.. (Siden skrøt/skryter av at If.. er avdeling av utendlansk foretak. Ganske så riktig, bortsett fra at If... ikke er registrert på cayman, men i Finland Endret 8. september 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 www.Grunder.as var det jeg tenkte på. Ikke cayman, men seychellene Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 man har også en litt mer seriøs aktør, som bruker england som base, www.hhsecurities.no Da får man konto i England også, vi sporer litt av her nå men.. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Anonymt Visa Electron er kult det da, funker meget bra i alle minibanker jeg har prøvd i norge og utlandet... Og jeg prøvd minibanker fra Oslo i sør til Kirkenes i nord... Svindel har jo aldri vært hensikten med anonymt visakort, men derimot hvis man lei av "Storebror ser deg" så er det finint... Dette får du på Kypros og Isle of Man også Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bankene i Svetis har ikke lov til å utgi noen form for informasjon om kontoene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Anonymt Visa Electron er kult det da, funker meget bra i alle minibanker jeg har prøvd i norge og utlandet... Og jeg prøvd minibanker fra Oslo i sør til Kirkenes i nord... Svindel har jo aldri vært hensikten med anonymt visakort, men derimot hvis man lei av "Storebror ser deg" så er det finint... Dette får du på Kypros og Isle of Man også Nettopp. Bankene i Svetis har ikke lov til å utgi noen form for informasjon om kontoene. Etter September 11 står ikke bankene i Sveits så sterkt lenger. De er også pliktig nå til å gå i opplysning er til myndigheter, men det er fortsatt friere og mer hemmlighold enn i Norge ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå