CrackaBoi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg trenger litt tips ang. innkjop av printer. Jeg er ute etter en som kan skrive ut relativt gode fotografier, helst paa fotoformat-papir som jeg vet noen Canon-printere kan. Funksjoner som minnekortleser og lcd-display er ikke viktig for meg. Den kan ikke koste over 1500,- kr. Noen som kan gi meg litt tips? Takk! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Denne skriver veldig bra fotografier hvis du har et kamera som passer på den. Ellers ville jeg ha kikket på denne. Den imponerte meg til å være en blekkskriver. -KJ Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 OK Takk. Men jeg senker prisnivaet litt. Hva er det beste jeg faar til under 1000,-? Takk! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da er det ikke mange valg lenger. Enten Kodaken over (hvis du har kamera til den), eller den eneste fotoskriveren som finnes til under tusingen, nemlig denne. -KJ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 HP og Canon er nok de du får best printer for hvis du skal bruke 1000 lapp. Epson sine billigmodeller er også greie somregel. Lexmark ville ikke jeg kjøpt Det er en ting som burde intressere deg mere enn hva PRINTEREN koster og det er hva BLEKKET koster når demopatronene går tomme Selv billige printere bruker dyrt blekk. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 LOL Hva sa jeg... Tilbakekaller nesten 40 000 skrivere Lexmark har oppdaget en feil ved en rekke laserskrivere solgt i USA. Feilen kan føre til kortslutning og i verste fall gi elektriske støt. Nesten 40 000 skrivere blir nå tilbakekalt. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9951 Lenke til kommentar
karl77 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skal du ha god printer for penga og som ikke sluker blekk er det Canon som gjelder! bruk litt penger på en god skriver! Feks. Canon i865! MEGET gode bilder! Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Gå helst for canon ja! vent evt. på kampanjetilbud fra elkjop eller noe. Mulig å gjøre seg et godt kjøp der. Hva med denne epson skriveren? Litt over 1000-lappen, men det må du nok for å få en fotoskriver... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Endret 9. september 2004 av erikindre Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kjøp en epson CX6600! Den ble best i test på tv2 hjelper deg, og har den selv. Er storfornøyd, og kjøper du blekk på blekkpatron.no, blir utskriftene superbillige:D Epson Cx6600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå