bluescreen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jeg så en gang en spesiell pute for bruk med laptop, hvor man hadde en pute i fanget med en slags liten bordplate på toppen. Veldig kjekk hvis man sitter med pc'en i fanget i sofaen, eller f.eks. sitter i senga. Er det noen som veit hvor jeg kan få kjøpt en slik?? Endret 8. september 2004 av bluescreen Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg fant!!! http://www.minipult.no/ Detta er noe alle kunne ha bruk for! Koser bare 300 spenn også! Genialt produkt! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nice, men er det virkelig nødvendig? var jo ikke dyre greiene, så kanskje jeg skal kjøpe? ;P Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Tja... skal visst være meget behagelig når man bruker pc'en i fanget. Jeg har hverken bærbar pc eller pute, og har ikke prøvd den. Men jeg får min bærbare i posten i morgen, og da tror jeg at jeg stikker innom bokhandelen og kjøper en sånn minipult i tillegg. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nice! Fruen bruker ofte min bærbare i sofaen...men bare rett på fanget, så den blir jo litt ustabil..så at Norli i Tøsberg selger denne...tror jeg skal ta en tur bortom Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Laptop i fang + spilling = temmelig varmt fang etter kort tid. En sånn minipult er nok ikke det dummeste man kan kjøpe. Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Laptop i fang + spilling = temmelig varmt fang etter kort tid. En sånn minipult er nok ikke det dummeste man kan kjøpe. Var det jeg tenkte også... Og i tillegg støtter man en god sak Lenke til kommentar
Sir Spiff Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ser jo litt sjef ut då Gjerne jeg også må skaffe meg en slik. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm... hva med en liten treplate, en list, en passe stor pute og litt epoxylim el.? Da har du en slik minipult kjapt og mye billigere Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg vurderte en slik: http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=0q1q19q99&ic=N&sw=10511 Ser jo meget behagelig ut.. (får håpe linken funker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå