jastroem Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei. Er det noen som vet om det er mulig å koble til ekstern antenne til S65? Normalt så selges det et antenne adapter til de fleste mobiltelefoner. Men om dette går an til S65, det vet jeg ikke. takker Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei. Er det noen som vet om det er mulig å koble til ekstern antenne til S65? Normalt så selges det et antenne adapter til de fleste mobiltelefoner. Men om dette går an til S65, det vet jeg ikke. takker på bildet ser du inngang til ekstern antenne. Så svaret er nok ja Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Du kan kjøpe GSM antenne til både hus og bil som kan brukes med Siemens mobilene i 65 serien. Bilsett inneholder vel normalt holder for mobilen med lader, handsfree og antenne tilkobling når mobilen settes i den tror jeg. Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Takker så mye for hjelpen. Jan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå