Åsmund@ATi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hmmm mEshet kan vel du kjøpe litt seinere vel, ville heller ha lagt i de penga i skjermkorta allså! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 hmmmmEshet kan vel du kjøpe litt seinere vel, ville heller ha lagt i de penga i skjermkorta allså! Jeg får se på det når jeg får en totalt oversikt over hvor mye penger jeg har. Får jeg litt penger av foreldrene mine kan det kanskje funke, men om ikke, da går det neppe siden dette er 101% egenfinansiert. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ser de har de billige GT kortene på lager hos pcutstyr.no: Asus V9999 GeForce 6800 GT 128MB DDR til 2958,- Høres ut som ett meget godt kjøp for meg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Rart at det er ~ 1k i forskjell på 128MB GT vs 256MB GT. Omtrent like rart som å dytte DDR1 @ 350/700 MHz på et GT-kort? OT: Hvorfor funker ikke pcutstyr-linker i en FireFox-tab? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Rart at det er ~ 1k i forskjell på 128MB GT vs 256MB GT. Omtrent like rart som å dytte DDR1 @ 350/700 MHz på et GT-kort? OT: Hvorfor funker ikke pcutstyr-linker i en FireFox-tab? Det er jo forsåvidt ett 6800NU med 16 pipelines som er litt høyere klokket. Det mangler som du sier DDR3 og er ikke klokket like høyt som vanlig GT. Når du i tillegg tar å halverer minnet er det ikke mye som minner om GT lenger. Men jeg er nokså sikker på at det er ett raskt kort og ett bra kjøp, når du tenker at det ligger såpasse lavt i pris. Jeg vurderer det faktisk selv. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 *bump* Valget er tatt.....uuh...nesten. Sikler på POV GeFORCE 6800 GT 256MB Ret. m/Doom 3 fra Netshop, men har et lite spørsmål: Hvordan er det med støy fra dette skjermkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå