Corleone Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Sir. Roger skrev (2002-06-11 12:16):Om 50 - 100 kroner er ett problem bør nok vedkommende finne seg en annen interesse enn overklokking !Jeg mener at dette er en god ide. Enig. Og ikke kom å si at det er en prinsippsak! Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg sparer på alt, sparer til vannkjøling Må nok regne med rundt 3000,- MEN, jeg avså en slant til ok.no fordi jeg mener det er fortjent. Håper flere ser det på samme måten! Lenke til kommentar
normal Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 04:27, Corleone skrev: Quote: ahdrage skrev (2002-06-08 00:02): er enig i det DaButcher sa. En bør jo få noke igjen for å gi penger da, t-skjorter er jo drit phett. Lag en liten logo konkurane fks? Og hva tror du er igjen av de pengene etter t-skjorte innkjøp? Nei gutta på ok.no gjør jobben gratis. Nei forresten det er løgn. De betaler faktisk av egen lomme for at vi kan lese om prosjektene deres! Ikke klag, for vi får masse igjen gjennom artiklene de skriver til oss. eheh nei, de tjener fett på annonser, har 3 heltidsansatte (hele hw ok gamer no hierarkiet) (sier litt) og låner/får utstyr av sponsorer. eneste litt rettferdige måten dette kan gjøres på er at de ikke tjener noe på doneringene, men heller bruker pengene på hardware som de seinere lodder ut til de som har donert... finale forøvrig tviler jeg sterkt på at de bruker penger av egen lomme til å kjøpe tin gkun for å lage en artikkel om de, veldig sterkt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Kanskje Selve HW.no konsernet tjener penger ,men folka på ok.no må jobbe gratis. Desverre.. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: normal skrev (2002-06-15 17:10):ehehnei, de tjener fett på annonser, har 3 heltidsansatte (hele hw ok gamer no hierarkiet) (sier litt) og låner/får utstyr av sponsorer.eneste litt rettferdige måten dette kan gjøres på er at de ikke tjener noe på doneringene, men heller bruker pengene på hardware som de seinere lodder ut til de som har donert... finaleforøvrig tviler jeg sterkt på at de bruker penger av egen lomme til å kjøpe tin gkun for å lage en artikkel om de, veldig sterkt Morroklumpen. PS. lær deg å quote skikkelig :wink: Quote: CannoliBoy skrev (2002-05-21 22:11):Corleone har også helt rett. Det ligger ikke fælt mye penger i annonsering, og vi har regninger som må betales. Det som blir til overs prøver vi å bruke mest mulig fornuftig for å forbedre Overklokking.no. Vi jobber bl.a. med å få til en skikkelig testbenk for kjølere, med profesjonelt temploggingsutstyr og hele pakka. Det koster penger, og blir ikke helt med det første.Derfor trenger vi deres støtte. Vi klarer oss forsåvidt som vi er, men det gir oss lite rom for hårreisende prosjekter som ikke kan regnes som investeringer. Det vi får inn av penger fra dere vil derimot kunne brukes helt og holdent til det dere vil se uten å tenke på regninger og lønnsomhet. Det er jo det som er gøy! Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 normal: Du virker jo 100% negativ til dette, du må jo skjønne at hele hw.no tjener nok litt penger, men de i ok.no jobber gratis, og utfører prosjekt på egen hardware. Den hardwaren de får lånt, må de jo seff levere tilbake i perfekt stand etter test! Nei, støtt en god sak å gjør ok.no bedre! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 12:49, |Flame| skrev:normal: Du virker jo 100% negativ til dette. Normal er negativ til alt han. Du kan ikke ha ungått og høre om Net"DIS"connection Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Morn igjen! Jeg stenger denne tråden nå, så kan vi fortsette diskusjonen på denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg