CFD Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har etterhvert skjønt at dere må betale utstyret av deres egen lomme. Dette ville vært surt for meg ,siden jeg eller de fleste andre ikke har så god råd. Så hvorfor kan vi ikke bare få et kontonr eller en adresse som vi kan sende penger til? Regner med at det er et endel folk her som vil ha flere tester og da kan vi jo gi 50kr hver så vi kan bidra med og komme med fler tester. En annen ting som jeg synes folk kan gjøre er at dere kan låne ut deres ting til overklokking.no Hva med en garanti fra dem som gjør at dere betaler for et nyttbedre produkt når dere ødelegger produktene som lesere har sendt inn? Jeg har gått foran og lånt ut Vapochillen min til overklokking.no og da synes jeg at andre folk også kan bidra litt... Bare et forslag... [ Denne Melding var redigert av: CFD på 2002-05-07 19:41 ] Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Komplett blir jo sponsa av webshopper blir de ikke det ? Hovorfor vil de ikke sponse overklokking.no ? Høy risiko kanskje ? :smile: jaja heter jo ikke overklokking for ingenting har ingenting og låne ut :sad: kunne sikkert sponsa litt 100 donører = 5000 testKR Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg trykker på sponsorene deres en gang om dagen. (eller hver gang jeg er innpå siden deres) Så da får de sikkert en krone fra meg her og der... :smile: Men det er jo ikke et dumt forslag. Det blir bare litt kjedelig dersom det bare er noen få spm spytter i. Da vil det ikke bli et skikkelig budjett likevel, og noen har tapt penger. Så hvos dette skal funke må man først se hvor mange som er interessert i å donnere og hvor mye. Hva med å lage en side der folk "melder seg på", og donnasjonen skjer sted dersom totalsummen når X-antall kroner. (de som da melder seg på, blir da "forpliktet" til å donnere det de har sagt) _________________ Bare litt nysjerrig: Hvilken stol bruker DU? [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-05-07 20:13 ] Lenke til kommentar
erl Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg er absolutt enig! Gi meg et kontonr. og 50 kr(om ikke 100) er strax inne på kontoen. Det å låne bort ting er også OK... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg er en fattig student og har ikke råd til og gi penger men utstyr kunne jeg ha lånt bort vis jeg fikk en garanti at det ikke blei ødelagt når jeg fikk det tilbake. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg er en fattig student og har ikke råd til og gi penger men utstyr kunne jeg ha lånt bort vis jeg fikk en garanti at det ikke blei ødelagt når jeg fikk det tilbake. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Fattig student her og :smile: Jeg gir gjerne bort litt penger selv om det ikke blir så mye. Litt fra mange blir mye til slutt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg blir nesten rørst over omtanken :smile: Takk for tanken.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Kunne godt ha spytta i en tier eller.no... Greier sikkert å finne en ett-eller-anna sted... (Er også fattig student...) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hei! Ja,kunne donert litt penger eg også... Alt for ein god sak..:wink: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har sett at enkelte sider har løsninger hvor de har en konto f.eks på PayPal og folk kan trykke for å donere f.eks $5 - PayPal er vel kanskje litt tungvint siden man må reistrere seg, men... Eller kanskje dete kunne satt opp en SMS-tjeneste slik f.eks Amnesty har gjort nylig, den fungerer bra. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Dette var absolutt ikke en dum ide :smile: Jeg er med, kan sikkert avse litt penger! Har registertet meg på PayPal allerede, virker som et veldig bra system. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få overført pengene til paypal :sad: Men bare få opp et kontonr. så sender jeg penger. Fikk jo lønning idag /Cyrus Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 De fleste har vel nettbank og med scandiabanken er det jo gratis å betale regninger. Burde kanskje hatt en løsning der de som har betalt fikk tidligere adgang til nyhetene som ble lansert? Greit å fikse det med litt php vil jeg tro. (Ikke det at jeg kan så mye.) Kan være slik at kontonummer en betalte fra blir adgangskoden? Brukernavn+kontonummer eller 4 siste talla på kontoen. Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg er også med... ALT for bra prosjekter! Synes 100-200Kr er fint, er jo ikke altfor mye.. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg er klar for å gi 1000 spenn, for å støtte en god sak :smile: /Cyrus Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg kan også gi et par hundre for en god sak... Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg kan også gi et par hundre for en god sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg