darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Everest Climber med aluramme - mer vet jeg ikke. Den er sort da.. eller sortgrønn, og rød skrift Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 En WeThePeople Thrillseeker (ramme ihvertfall). Og en "Wheeler" 3350 eller noe. (fikk i 1.klasse, 12 år siden). Solgte nettopp de tre fine syklenene mine; Kona Cowan (ramme) mm. dirtsykkel. Yeti DH-9 Pro (2001) DH-sykkel. Klein Attitude XC-sykkel. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) GT I-Drive 6.0 Beste sykkelen jeg noen gang har hatt! Kostet egentlig 10 000,-, men jeg fikk den til halv pris. Endret 9. september 2004 av Laman Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Merida MATTS Viper Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hmm, akuratt når har jeg ingen god sykkel. En american eagle, med sram. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Forresten, noen som vet hva slags sykkelmerke "Jamis" er? Er det real american, eller bare et vanlig japsemerke? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Kona Cinder Kone ...prisen er på 7000,-, men jeg fikk den for 5500,- på tilbud Edti: også en Everest Bison med TekTro V-bremser og hendler og nye Shimano RevoShift skiftere Endret 8. september 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 GT Backwoods, anno 2000. Drittsykkel. Eikene i bakhjulet brekker i ett sett. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) GT Avalanche 2.0 Koster 5000,- på Hank Sport nå, men jeg fikk den for 3500,- på tilbud! Storfornøyd! Ramme: Alu Triple Triangle Gaffel: Mozo R-200 Gir : Shimano Alivio Bremser : Tektro V-brems Endret 8. september 2004 av razh0r Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Min Hard Rock blabla med LX/XT-utstyr osv. ble stjelt for ganske lenge siden, så det er DBS kombi lux fra garasjen til bestemor som gjelder. 40 år og god som gull. En stund var jeg den eneste som syklet på en slik en, men etterhvert har det jo omtrent gått inflasjon i dem. :/ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har en DBS Birkebeiner, vet ikke helt årstallet, tror den er fra 2000 eller no Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har en DBS, intruder, ultimax....den er kul Har hatt den i noen år nå da, men virker fortsatt (nesten) helt som den skal. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har en Scott FX3 med forsterket alufelg bak Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Forresten, noen som vet hva slags sykkelmerke "Jamis" er? Er det real american, eller bare et vanlig japsemerke? Rammene lages vel i Taiwan som alt annet, men resten av komponentene er jo mer eller mindre standard. Er ihvertfall bra saker, noe overpriset, men bra... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har Merida Fireball Pro. Den på bilde er 2003 modellen. Jeg har 2001 modellen, men den ser ganske lik ut. Bare at Grå og Blå-fargen er omvendt.. Strålende fornøyd med den. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Forresten, noen som vet hva slags sykkelmerke "Jamis" er? Er det real american, eller bare et vanlig japsemerke? Rammene lages vel i Taiwan som alt annet, men resten av komponentene er jo mer eller mindre standard. Er ihvertfall bra saker, noe overpriset, men bra... Har en Jamis Cross-Country 2,0, men lurte bare på hvor selve merket kom fra. (regnet med at delene ble laget nede i Asia ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ah, kommer fra USA ja. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 GT Avalanche 2.0 Disc Kjøpte den pga. ramma, som er helt absurd skjønn. Vinklene er de beste ever. Utstyret er noe billig Deore/Alivio-drit, men jeg har ikke vært i skauen med den, og det holder egentlig lenge til asfalt/sti-bruk. Skivebremsene er også litt tvilsomme, men mye bedre enn jeg hadde forventet (villedende var 7k me thinks, fikk den for 5k, samme som forsikringsutbetalingen for Intruder LX-en jeg ble frastjålet tidligere på året). Har skiftet ut det grusomme setet og de fæle dekkene. Tror nok det blir GT på meg også neste gang jeg skal handle sykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå