Radial Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 - A64 3500+ m/ boxed kjøler. - Gigabyte K8NSNXP-939. Vurderer å anskaffe en bedre kjøler, men har lite peiling på hva som er bra. Den bør være relativt stillegående (vannkjøling er ikke et alternativ) og bør la seg montere uten for mye søl. Jeg er bare en helt moderat overklokker, så noe ekstremkjøling er ikke nødvendig. Forslag? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) kanksje Zalman sin "CNPS7000B" er kjøleløsningen du er ute etter. jeg besitter denne idag, men har den ikke montert. 3400+ er rundt hjørnet. (rettere sagt på vei fra øst i landet til vest) Kan gi tilbakemelding. her er anyways er liste over kompatible HK_ Offesiell HK liste edit_ ditt HK står ikke listet opp. derimot ser man at 754 kortet av "samme type"(?) er fullt kompatibelt. Endret 8. september 2004 av genesis Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har også sett på den kombinasjonen av hovedkort og cpu-kjøler, og lurer på akkurat det samme. Passer denne kjøleren på hovedkortet? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sålenge ikke deler i nærheten av socketen er veldig høye så burde det funke.. f.eks. kondensatorer osv.. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) her er anyways er liste over kompatible HK_Offesiell HK liste Jøss det var ikke mange kompatible 939-systemer i den lista Takk for tipset da, kanskje sende en mail til Gigabyte support og se hva de sier. Hva med Thermaltake Silent Boost eller Thermaltake Venus 12? Edit: Og hvordan er støynivået på slike kjølere i forhold til boxed-kjøleren? Endret 8. september 2004 av Radial Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Silent Boost er fin, kjøler bra men ikke den mest stille kjøleren på markedet. Har et Antec Lanboy-kabinett og der hører du ikke kjøleren når de originale kabinettviftene er på. Endret 8. september 2004 av habentsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå