Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Dvorak tastatur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi heh...

Uansett om det er mer effektivt eller ikke, så blir jo problemet at du blir helt tullete i hodet når du skifter tilbake til et "normalt" tastatur-oppsett, på skolen, på jobb, på nettkafeen osv.

Helt enig i at QWERTY sansynligvis ikke var så godt gjennomtenk som det burde ha vært, men det er liksom litt sent å gjøre noe med det. Så lenge det ikke endres i hele samfunnet, så blir det litt nyttesløst å bruke en helt annen standard hjemme.

Aner desverre ikke hvor du kan skaffe noe sånt, men du kan nestne garantert utelukke alle normale databutikker.

-Stigma

Lenke til kommentar

... med mindre jeg vil drasse på et tastatur og en driver til tastaturet ...

Neida, men jeg syns vi burde revurdere standaren for alle internasjonale tastatur. Jeg synes at QWERTY oppsettet er hjernedødt. Føles ut som om jeg bare skriver med venstre hånd hele tiden. Det kan godt være sent å si ifra om at vi burde skifte, men det er aldri forsent. Har ikke noe bedre å sammenligne enn CD'er og disketter. Det var jo en revolusjon når disse flate donut'ene kom på markedet. Samme er det med tastatur, du kan spare tid (tid = penger). Fikk høre at det var en telenor kis som var til en og fiksa noe, han brukte Dvorak tastatur. Han skrev fort som hagleskudd. Det kan jo føre til at han får høyere lønn, for å ha så høy kapasitet.

Uansett, jeg vil ha Dvorak som standard!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...