chil Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...F&CatID=&GrpID= klarer noen finne en test? Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Litt lav responstid og kontrast, kanskje? Endret 7. september 2004 av Xqtor Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Litt lav responstid og kontrast, kanskje? lav responstid er jo en bra ting da.. Lenke til kommentar
KS Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 greit nok at den er den billigste 17' i produktguiden til HW men er den så veldig bra da? Husk at det er varslet et stort prisfall på LCD de nærmeste ukene. Venter spent Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 var vel rettere sagt litt HØG responstid ? Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 CTX har jeg ikke noen god erfaring med fra før av heller, men det var riktignok en CRT-skjerm for mange mange år siden Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 var vel rettere sagt litt HØG responstid ? Ja, det var det jeg mente.... :-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 var vel rettere sagt litt HØG responstid ? Ja, det var det jeg mente.... :-) er vel standard responstid på lcd-skjermer til den prisen da. (25ms) Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kikk heller på netshop sin ukes tilbud http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2555 e-yama 17" LCD 17NE1-S Sølv Maks oppløsning : 1280 x 1024 Reaksjonstid : 14ms! Kontrast : 350:1 Kanskje litt lav kontrast, men tror denne skal være bedre enn CTX'en Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Vet noen om det eksisterer planer for å teste denne ctx-skjermen? lilleninni Endret 9. september 2004 av lilleninni Lenke til kommentar
1955 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "XeRam" sitt forslag er klart å foretrekke. I "XeRam" sin lenke ble jeg imponert over Netshop. Netshop ser ut til å være på vei til et kameratslig forhold til det norske språk. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vet noen om det eksisterer planer for å teste denne ctx-skjermen? lilleninni Send en pm til Dahle da Men det blir jo ikke testet slike skjermer så ofte.. Så billige, that is.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vet noen om det eksisterer planer for å teste denne ctx-skjermen? lilleninni Mulig mulig. Vi sitter opp til øra i skjermer nå, men jeg skriver meg det bak øret (det stikker opp over skjermhaugen hvis jeg står på tå og lener hodet litt til den ene siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå