Nefertari Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 heisann jeg er helt ny i c++, jeg bruker visual studio c++. Når jeg skal skrive et eneklt program trykker jeg på new project, visual c++ files og emty project. Når jeg har skrevet koden og vil "bygge" og kjøre ved å trykke les ! så får jeg opp en sånn boks: Har også prøvd å trykke f7 og f5 etterhverandre uten noe annet resulatat. Bare syns det er så fryktelig irriterende at jeg må trykke på yes hver gang jeg skal bygge og kjøre et program.Er det noen som kjenner til denne boksen og hvordan jeg får den bort? Ellers funker det jo strålende. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 bare trykk ja =) funker fint Lenke til kommentar
Nefertari Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 joda bare syns det er tungvindt og trykke enter eller flytta musa bort og trykke yes hver gang, men jeg er kanskje bare veldig lat? Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 prøv Ctrl + Shift + B for å kompilere / bygge, og deretter Ctrl + F5 for å kjøre. vil du kjøre debug trykker du bare F5 Lenke til kommentar
Klette Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 eller F5 (dialoggen kommer opp) og så enter =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå