Dak'kon Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Det hele begynte med at jeg tenkte jeg ville oppgradere pcen, jeg hadde en Amd Athlon 2500+ barton, 2x256 mb DDRRam(apacer), Asus a7n8x deluxe/gold edition, Radeon 9600 pro 128mb, Aopen kabinett(hvis det hjelper noe) med 360 watt Strømfors. og Hitachi 7k250 120 gb. Jeg kjøpte følgende: Connect3d Radeon x800 pro kort, Corsair Twinx 2x512 3200pro cl2 og ny vifte til prosessoren. Det jeg opplevde da jeg hadde satt det hele sammen og installert alt var at i spill som Farcry og Doom3 Reboota pcen seg, dette prøvde jeg ut flere ganger, den ble også veldig ustabil og skrudde seg av og restarta i tide og utide. Jeg bytta tilbake til de gamle ram-brikkene og pcen slutta med rebootinga, men det var ikke noe bedre med det, spillene var like laggete (om ikke mer) som med det gamle grafikk-kortet... Vi prøvde deretter å installere windows xp på nytt og fikk en blåskjerm som sa page fault in non-paged area, samme hvor mye jeg bytta ram og grafikk-kort, kom den samme feilen. Jeg gikk til innkjøp av et nytt hovedkort(Msi kt600), og en ny harddisk (120gb s-ata fra WD). Jeg får fortsatt den samme blåskjermen. Det eneste jeg ikke har bytta ut nå er prosessoren og powersupply'en... kan noen hjelpe meg? Endret 8. september 2004 av Dak'kon Lenke til kommentar
Dak'kon Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Anyone? Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 360watt strømforsyning ligger helt i grenseland for hva et system treng i dag. Ville anta at det er for lite futt i den til å drage skjermkortet. Dersom du ikke har lett tilgang på en annen PSU, kan du prøve å bare kjøre med prosessoren, 1 cd-rom, 1 harddisk og 1 rambrikke. Når det gjelder "page fault in non-paged area" har det mange betydninger så det kan eg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå