MeG^ Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 lurer på å kjøpe Geforce4, men er usikker på merke. ser på forskjellige merker og ser at alle Ti4400 har like spesifikasjoner og Ti4600 har like spesifikasjoner på alle merkene (kanskje 10mhz mer på den ene i forhold til den andre). lurer derfor på kva for eit merke som er bast. MSI :?: Asus :?: Gainward :?: Aopen :?: Abit :?: [ Denne Melding var redigert av: MeG^ på 2002-05-07 19:00 ] Lenke til kommentar
andyscota Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Asus e det beste... :smile: Veldig lett og overklokk det Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Både Asus og Gainward er gode kort. Jeg har selv veldig god erfaring med mitt Asus kort. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Tror Gainward skal være ganske bra, sleggebra RAM på de korta. DVS. gode o/c muligheter! Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Gainward har meget gode kort, men softwaren er så som så... bare ligg unna EXPERTools (noe jeg ikke gjorde) så går det fint :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hva er EXPERTools, og hvorfor holde seg unna? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Experttool er et o c program som følger med. Det har mye kompatibilitetsproblemer med W XP. Bruk heller NVMax! Uansett, GW er best! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 kjøp det billigste :smile: sjekk http://www.anandtech.com de har en test, alle ytet så å si likt og overklokket så å si likt... :smile: hadde kjøpt ti4400 evt ti4200 når det kommer hvis du har tid til å vente, så sparer du litt penger.. komplett har bra ukestilbud på ti4600 nå.. men som sagt, vent en mnd elns og du sparer nok endel penger.. :smile: Lenke til kommentar
masoval Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hva med denne? http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=8389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå