Revox Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hva kommer dette av? Dette er noe som stadig skjer på min irc klient. Ingen forvarsel av noen slag. Den bare stopper som om ingen skriver noe lenger eller join/quit. Og hvis jeg skriver noe etter en viss tid disconnecter den og joiner på nytt. Hadde ikke problem med dette før (på tidligere versjoner) Virker som mIRC blir mer & mer ustabilt for vær nye versjon omtrent.. Endret 7. september 2004 av ReVoX Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Når dette skjer med meg, så er det linjen som er ustabil Lenke til kommentar
Fury Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jeg kan nesten love deg en ting; Det er ikke mirc sin feil her. Kan serverene du er tilkoblet bli mer og mer ustabile, som du beskriver? Edit: Jeg må legge til at jeg ofte opplever dette selv, men det er enten pga. at serveren jeg er tilkoblet får problemer eller at linjen min får et illebefinnende Endret 7. september 2004 av Fury Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Det som da er rart er at det ofte fungerer fint en lang periode hvis jeg installerer mirc på nytt. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tar opp denne tråden jeg.. Vil gjerne ha noen konkrete svar på hvorfor dette kommer. Jeg er tilkoblet 2 nettverk gjennom en klient (nbs-irc vis det har noe å si). Problemet kommer ofte vis jeg ikke er aktiv på ene nettverket, og plutselig skal skrive noe der, så disconnecter den.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Når du skriv noke da, så har du egentlig vore disconnecta i lang tid. Har samme problemet her, og det er linja.. Har bærbar pc, og mirc'n fungerer 100% andreplasser. Er trådlaust nett her. Så det er nok linja di. Prøv og sett opp ein " ping www.vg.no -t " over ein dag og sjekk kor mange tapte du får... ellle ping irc servern du bruker. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Når du skriv noke da, så har du egentlig vore disconnecta i lang tid.Har samme problemet her, og det er linja.. Har bærbar pc, og mirc'n fungerer 100% andreplasser. Er trådlaust nett her. Så det er nok linja di. Prøv og sett opp ein " ping www.vg.no -t " over ein dag og sjekk kor mange tapte du får... ellle ping irc servern du bruker. Kan du forklare det med ping greiene litt bedre EDIT: Skjønte nå Endret 4. oktober 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå