ZprMario Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ah :!: Nesten litt gullkorn det der... Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jeg er ikke elktronica ekspert, men har noen som litt i samme duren.... (hvis ikke jeg bæsjer på leggen igjen,... men de er bra iallefall.) : Flaming lips Jaga jazzist (dog mer jazz, + ikke elektronisk, bare hører litt sånn ut... Heh) primal scream (spec. evil heat) ..kansje: Tøyen +skjekk ut: safariari med goa way! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kose på ugress Lenke til kommentar
ttd Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hoho Haltan, jeg var da på konsert med elektrofant under molde jazzfestival i sommer! Hilste på folka og greier. De hadde forøvrig veldig funky belysning på scena, de hadde fått tak i noen gamle stuelamper som de plassertet rundt omkring, og kobla dem sammen med noe som fikk dem til å lyse i takt med musikken. Veldig fancy =) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 manhattan sapphire går jo på svisj nå Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 "Reason to believe" er jo også på "Resound" albumet... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Heilt konge at man kan laste ned gratis. Men ugress fortjener pengene. Btw: Ralph Myerz i Roskilde var sinnsykt heftig Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hmm er det bare meg eller er mange av disse "gratis" sangene ikke på Cinematronics albumet ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er noen sanger som har lagt der en stund, ja. Hvorfor "gratis"? Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Heilt konge at man kan laste ned gratis. Men ugress fortjener pengene. Btw: Ralph Myerz i Roskilde var sinnsykt heftig fint det ja Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Manhattan sapphire synes jeg ikke var noe spess jeg. Coffee var den som traff meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå