Nidhogg Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Tenkte bare å gjøre folket her oppmerksom på at man kan laste ned det nyeste albumet til en av norges fremste elektronika gruppe: Ugress. Albumet heter Cinematronics og lastes ned på http://www.ugress.com NB! All songs are free to download, free to listen to, free to spread, free to burn, free to play as DJ on clubs. You cannot however use this material in ANY commercial situations. Just contact us for permission. We're really nice to work with. Endret 7. september 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det ét band som fortjener penger så er det Ugress. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Herlig! Jeg har gått rundt å tenkt på om jeg skulle kjøpe det albumet, men da laster jeg det ned i stedet. Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg kjøpt det bare for å støtte dem, men så mye penger har jeg ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Alle som ikke har fast arbeid kan laste den ned, og så kjøpe albumet når de har fått jobb Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Liker jeg det godt nok kjøpes det, 128 kbps er for lite uansett. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Manhattan Sapphire er villt bra da Deilig for oss med lite penger å laste ned et album uten å får dårlig samvittighet Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jepp, digger Ugress, tror nok jeg kommer til å kjøpe den plata. Manhattan Sapphire røsker i høyttalerne her nå Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ugress er digg da.. albumet var mat!. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm... er dette ugress som jeg har hørt så mye om? Har hørt et par sanger av han før, men dette var ikke noe særlig. Høres ut som ei vanlig "amatørelectronica" plate igrunn. Visse musikkforum jeg henger på har mange flere dyktige artister en han Gisle. Var et bra sanger der, men overall var lyden ganske standard. Uansett total respect for at han gjør det på denne måten Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Herlig! Jeg har gått rundt å tenkt på om jeg skulle kjøpe det albumet, men da laster jeg det ned i stedet. Kjøp det - det er flere bra låter fra det siste albumet som ikke ligger ute til nedlastning på nettsiden deres. (Med andre ord: Hele albumet er ikke tilgjengelig på nettsiden). Deres forrige album Resound er også verdt en lytt! Endret 8. september 2004 av Shimano Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Herlig! Jeg har gått rundt å tenkt på om jeg skulle kjøpe det albumet, men da laster jeg det ned i stedet. Kjøp det - det er flere bra låter fra det siste albumet som ikke ligger ute til nedlastning på nettsiden deres. (Med andre ord: Hele albumet er ikke tilgjengelig på nettsiden). Deres forrige album Resound er også verdt en lytt! Var og hørte plata Resound, var jo ikke spesiell den heller jo. Skjønner ikke oppstyret rundt Ugress, jeg er _ekstremt_ inni electronica, men ugress er liksom middels. Enten har dere folk aldri hørt annen electronica en Ugress og template band som Ralph Myers eller er dere på "pop" bølgen. Forøvrig så var Resound MYE bedre enn den siste plata. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg er _ekstremt_ inni electronica Det er nok litt der det ligger - jeg er ikke spesielt opptatt av electronica til vanlig, så det er kanskje derfor jeg synes Ugress er en bra avveksling De prøver vel å lage musikk som treffer flere enn bare de electronica-frelste for å si det sånn. At jeg digget Atakama (det forrige bandet til Therese Vadem som synger på flere av Ugress-låtene) spiller nok også inn Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet om noen andre gode electronica band i noenlunde samme sjanger? I tillegg til de velkjente norske da, Røyksopp, Ralph Myers osv. Prodigy trenger ikke nevnes, har stort sett alt derfra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet om noen andre gode electronica band i noenlunde samme sjanger? I tillegg til de velkjente norske da, Røyksopp, Ralph Myers osv. Prodigy trenger ikke nevnes, har stort sett alt derfra Jammen greide du å nevne alt av elektronika som jeg kjenner til! Eller, Air og. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet om noen andre gode electronica band i noenlunde samme sjanger? I tillegg til de velkjente norske da, Røyksopp, Ralph Myers osv. Prodigy trenger ikke nevnes, har stort sett alt derfra Tja vi har jo Xploding Plastix da Ralph Myerz & The Jack Herrend Band ruler Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Okey, skal sjekke ut Air og Xploding Plastix. Kom også til å tenke på Chemical Brothers og Fatboy Slim, mulig noe bra fra den kanten også. Takker for svar! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Elektrofant. Hehe, nei egentlig ikke. Hører mest på heavy metal ol. men fikk litt electronica "kick" nylig etter å ha opgradert anlegget. Finnes tross alt endel bra electronica også, etter min mening da Endret 9. september 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Elektrofant er et band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå